|

زمان پخش و تکرار سریال مختارنامه در محرم 1400؛ کدام شبکه پخش می کند؟

سریال مختار در محرم امسال هم گویا قرار است برای دوازدهمین سال پیاپی پخش شود

لینک کوتاه کپی شد
1

کاربران شبکه‌های اجتماعی از پخش مختارنامه از شبکه قرآن و برای دوازدهمین سال پیاپی خبر داده‌اند.

این در حالی‌ست که پیش از این پایگاه خبری راهبرد نوشته بود:

* گویا صدا وسیما بر خلاف سنت 11 ساله خود تصمیم گرفته است در پاسخ به انتقادات هر ساله درباره پخش سریال مختارنامه در ماه محرم این سریال را از جدول پخش خود در محرم 1400 حذف کند.

* مختارنامه پس از پخش هفتگی از شبکه یک سیما در سال 89 طی یک دهه گذشته هر سال از شبکه های مختلف صدا و سیما بازپخش شده است که این موضوع انتقادات بسیاری را به همراه داشته است.

دست خالی تلویزیون برای محرم 1400 

شاید یکی از دلایل تکرار سریال مختارنامه دستان خالی صدا و سیما در زمینه آثار عاشورایی است و همین موضوع باعث شده است که این سریال مهمان همیشگی ایام محرم باشد. لازم به ذکر است که پس از سریال مختارنامه سریالی به یادماندنی که در زمینه عاشورا و کربلا باشد ساخته نشده است و اگر هم ساخته شده است توانایی رقابت با مختارنامه را ندارد.

 

۴ سریال، بدون مختارنامه!


بنابر پیگیری‌ها از آی‌فیلم، کنداکتور، پخشِ ۴ سریال "آرام می‌گیریم"، "مرضیه"، "زمین گرم" و "معصومیت از دست رفته" را می‌دهد.

"آرام می‌گیریم" به کارگردانی روح‌الله سهرابی و تهیه‌کنندگی فرهاد گلی، جایگزین سریال "چاردیواری" می‌شود. در این مجموعه هوشنگ توکلی و آتیلا پسیانی و مجید صالحی و لعیا زنگنه ایفای نقش می‌کنند؛ ملودرام اجتماعی که به روابط، تفاوت‌ها و تعامل‌های بین‌نسلی، گذشت و نوع‌دوستی و از طرفی زیاده‌خواهی در بستر قصه‌ای با محوریت تمام اعضای یک خانواده می‌پردازد.

این سریال قرار است از یکشنبه ۱۷ مرداد، هر روز ساعت ۱۸ پخش شود و تکرار آن در ساعت‌های ۲ بامداد و ۱۰ صبح روز بعد روی آنتن می‌رود.

"مرضیه" نام دیگر سریالی است که دو سال قبل به‌کارگردانی فلورا سام و با بازی زنده‌یاد ماه‌چهره خلیلی از شبکه دو سیما پخش شد و قرار است از دوشنبه ۱۸ مرداد، هر روز ساعت ۱۶ مهمان خانه‌های آی‌فیلمی‌ها شود. ملودارمی خانوادگی است و محوریت قصه آن مسئله انتخاب است. در خلاصه داستان این سریال آمده: «مرضیه در تعارض کار و مذهب مجبور به انتخاب می‌شود. انتخاب این مسیر اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند و ...»

تکرار این سریال هر روز در ساعت‌های ۲۴ و ۸ صبح پخش خواهد شد.

سریال "زمین گرم" به‌نویسندگی سعید نعمت‌الله و کارگردانی بهرنگ توفیقی از شبکه سه سیما روی آنتن رفت و قرار است از ۱۸ مرداد، جایگزین سریال "شوق پرواز" در باکس ساعت ۲۰ شود. در این سریال که بازیگرانی همچون مرجان شیرمحمدی و علیرضا خمسه و اصغر همت ایفای نقش کرده‌اند بعد از سال‌ها بی‌خبری دو برادر از هم، برادر بزرگ‌تر که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می‌گذارد به سراغ برادر کوچک‌تر می‌رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی بزرگ می‌کند.

"معصومیت از دست رفته" شاید سریالی قدیمی‌تر باشد که داود میرباقری کارگردانی کرده است. این سریال جایگزین "پایتخت ۶" می‌شود و از ۱۸ مرداد روی آنتن خواهد رفت. در این سریال بازیگرانی همچون امین تارخ، فریبا کوثری، سارا خویینی‌ها، امین زندگانی، حدیث فولادوند، انوشیروان ارجمند و داریوش فرهنگ به ایفای نقش در آن پرداخته‌اند.

"معصومیت ازدست‌رفته" هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز ساعت‌های ۵ صبح و ۱۳ روز بعد خواهد بود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    1400سال ازوقایح عاشورا میگذرد بنی امید ال زبیر خلفاء بنی عباس ودیگر حکمران کافر ودشمنان اهل بیت نتوانس یا عاشورا از یاد مردمان ایرانی برود شما اگر خودتان را حسینی می‌نامید هیچ مبری روخوانی کتاب مداحی نمیتواند حکایت امام حسن واقا امام حسین را بیان کند جز مختار این همههمه کانل خجالت داره که یک کانل مختار را نشان میدهد لعنت خدا بر کسانی که میخواهند یاد عاشورا را از یاد مردم ببرند هر سال باید نشان داده شود بیشترین مردم ایران که نه تمام شیعیان جهان که میتوانند کانالهایی ایران را بگیرند تماشا می کنند خودتان را به لعنت نسپاربید

  • یاس کبود ارسالی در

    تمرارسریال مختارنامه روچرانمیذارین

  • دنیا دارایی ارسالی در

    چرا سریال مختارنامه را پخش نمیکنید

  • محمودی ارسالی در

    طوری از تکرار سریال هر ساله مختار نامه انتقاد میشود کا انگار گناه کبیره است؟!!!
    واقعا جای بسی تاسف است....
    کنار اینهمه برنامه بی محتوا سریالی مثل مختار نامه جاتنگ کرده است؟
    در افکارتان مسئولین محترم تجدید فرمائید
    هر سال نسل جدید می آید آیا آنها نیازمند دیدن مختار نامه نیستند؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    خواهشا مختارنامه رو پخش کنین لطفا ،کل سال رو منتظریم محرم اقا بیاد و مختارو دوباره پخش کنین

  • زهره امیری ارسالی در

    با سلام دوستان عزیز خسته نباشید
    چرا سریال مختارنامه پخش نمیشه لطفا در مورد پخش این سریال تجدید نظر بفرمایید
    تو رو خدا پخش کنید

  • فاطمه ارسالی در

    لطفا سریال مختار نامه پخش شود .این سریال ماندگارترین اثر در تاریخ سینمای ایران است

  • رضا ارسالی در

    سلام.... امسال مسعولین گل کاشتن وفیلم مختارنامه رو نمیخواهندپخش کنند.... فقط شبکه قرآن مردونگی کرد وپخش کرد... بازم شکر... چرا... چرا اینجوری هستن وبا چیزی که به وقتش خوب هست برهمش میزنند.... خدا......

  • مریم بلالیان ارسالی در

    سریال مختار نامه درباره قیام مختار است و اون جاهاش که صحنه هایی از واقعه کربلا نشون میده و از نظر من سریل خیلی زیاد خوبیه لطفا هر سال مهرم پخش کنید ممنون میشم

  • مهدی ارسالی در

    سلام ممنون از سایت خوبتون جالبه که الان همه چی مجازیه طرف سایت زده لوله بازکنی برچسب و سفارش چاه بازکنی رو هم اینترنتی میگیره قدرت خدا همه چی اینترنتی شده :) ما قدیما جلو پدر مادرمون دراز نمیکردیم اونوقت جوون های الان همه دنیا رو تو گوشیشون دارن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی