|

صحبت های جدید نوبخت درباره احکام جدید فوق العاده ویژه فرهنگیان

نوبخت

نوبخت گفت: قرار شد فوق العاده ویژه معلمان با توجه به ظرفیت های قانونی از ۲۱ درصد تا ۲۷ درصد اجرایی شود.

لینک کوتاه کپی شد

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در لایو اینستاگرام خود درباره فوق العاده ویژه فرهنگیان اعلام کرد: طی جلسه ای که با نمایندگان معلمان داشتیم، قرار شد فوق العاده ویژه معلمان با توجه به ظرفیت های قانونی از ۲۱ درصد تا ۲۷ درصد به تناسب سنوات خدمت معلمان اجرایی شود. ما حتی نامه آن را به وزارت آموزش و پرورش ارسال کردیم. اما اظهار نظری صورت گرفت که اگر پایان دوره ما نبود من حتما آن فرد را توبیخ می کردم.

به گزارش«شایانیوز»، وقتی سازمان برنامه و بودجه به آنها ابلاغ می کند که برای پرداخت فوق العاده ویژه ۲۱ تا ۲۷ درصد مجوز دارید و ما همه مبانی قانونی را در نظر گرفته ایم، فردی بیاید و  بگوید که ما با کسی مشورت کردیم و آنها گفتند که امکان اجرای این تصمیم وجود ندارد. نوبخت ادامه داد: قانون تصریح می کند که هر گونه تغییر و اصلاح مبانی حقوق با مجوز کتبی سازمان برنامه و بودجه قابل اجرا است.

وقتی سازمان برنامه و بودجه مجوزی داده است اما  گفته شود اجازه دهید برویم از فرد دیگری هم سوال کنم، خطا است. ضمن این که من با عزیزانی از دستگاه نظارتی صحبت کردم و استدلال خود را بیان کردیم. مگر می شود چیزی که قانون نباشد را سازمان برنامه و بودجه به اجرا برساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها