|

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۲.۵ برابر شد

مصطفی سالاری

رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: در ۱۴ ماه گذشته با حمایت بی سابقه دولت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به طور میانگین ۲.۵ برابر شد.

لینک کوتاه کپی شد

مصطفی سالاری در آیین بهره‌برداری از طرح‌های وزارت نفت، سازمان انرژی اتمی، وزارت کشور و سازمان تامین اجتماعی که با حضور حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد اظهار کرد: واگذاری ۱۴۰ هزار میلیارد تومان دارایی بابت بدهی دولت به تامین اجتماعی پشتوانه بزرگی برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی بود در حالی که در دولت‌های قبل پرداخت یک چهارم این مبلغ نیز سابقه نداشت.

رئیس سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: نکته جالب اینکه این ۱۴۰ هزار میلیارد تومان در ۱۸ ماه به تامین اجتماعی واگذار شد یعنی در کمتر از دو سال این اتفاق افتاد. وی همچنین به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اشاره کرد و گفت: در ۱۴ ماه گذشته با حمایت بی سابقه دولت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به طور میانگین ۲.۵ برابر شد.

رئیس سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: از همین محل‌ها، پروژه‌های عمرانی در حوزه درمان شروع و تمام شد و امروز ۲۹ پروژه که غالباً درمانی از جمله یک بیمارستان است، به بهره‌برداری می‌ رسد و در رابطه با ۴۲ پروژه نیز مراحل تامین اعتبار و اخذ مصوبات انجام شده است.

سالاری افزود: با بهره‌برداری‌های امروز از این پس در هر شهرستان یک بیمارستان ۱۰۰ درصد خدمات رایگان به مردم ارائه می‌دهد و در هر شهر ۲۰ هزار نفری، یک درمانگاه به صورت رایگان خدمات ارائه خواهد کرد. رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: با رونمایی از نسخه الکترونیک در برنامه امروز و بهره‌برداری از ۲ هزار و ۸۷۵ میلیارد تومان پروژه عمرانی و شروع عملیات برخی پروژه‌های دیگر، خدمات لازم به جامعه کارگری ارائه می‌شود.

منبع: ایسکانیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ابوالفضل ارسالی در

    چرا میایید منت بی خود سر ملت میگذارید تورم تان سر به فلک کشیده بابا خجالت بکشید شما دیگر روی سنگ پا قزوین رو سفید کردید ایا خودتان هم با این حقوقها زندگی میکنید یک بازنشسته

  • ناشناس ارسالی در

    دروغ نگید ما ۴ میلیون میگرفتیم نمیرسید الان ۷ میلیون شده بازهم ۱۵ روز سماق سق میزنیم الکی چرا دهل وساز میزنید اقایون پولدار خوشبخت ما حتی پول خرید یه دونه نونم نداریم از پونزده روز بعد حقوق لعنت به مسببینش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها