|

فوق العاده ویژه فرهنگیان برای مقطع متوسطه چگونه محاسبه می شود؟

فوق العاده ویژه فرهنگیان

فوق العاده ویژه فرهنگیان برای 4 گروه از معلمان 20 درصد و برای دو گروه از آنها 22 و 24 درصد واریز می شود.

لینک کوتاه کپی شد

براساس اعلام رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش فوق العاده ویژه فرهنگیان برای 4 گروه از معلمان 20 درصد و برای دو گروه از آنها 22 و 24 درصد واریز می شود. بر این اساس حقوق معلمان به طور میانگین بین 300 تا 700 هزار تومان افزایش می یابد.

به گزارش«شایانیوز»، براساس آخرین اخبار فوق العاده ویژه فرهنگیان سلیمان زاده رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش 6 گروه از معلمان فوق العاده ویژه را با میانگین 21 درصد دریافت می کنند. این پرداخت شامل همه معلمان و با سابقه صفر و معلمانی است که در آستانه بازنشستگی هستند. چهار گروه از معلمان 20 درصد فوق العاده ویژه معلمان را دریافت می کنند و به دو گروه با سابقه کار بالاتر 22 و 24 درصد پرداخت می شود.بر این اساس حقوق معلمان به طور میانگین بین 300 تا 700 هزار تومان افزایش می یابد.

گمانه زنی درباره محاسبه فوق العاده ویژه فرهنگیان

اگر مبنای ۲۰ تا ۲۴ درصد برای رتبه ها در نظر گرفته و ملاک محاسبه قرار گیرد، میزان افزایش برای رتبه های ۵ گانه در مقاطع متوسطه و ابتدایی به طور تقریبی بصورت زیر است. البته موارد زیر طبق تصمیم اعلام شده در جلسه معلمان با نوبخت است و تا کنون هیچ بخشنامه یا دستورالعمل یا نگارشی ارسال نشده است.لذا در صورت ارسال بخشنامه یا تغییرات جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

محاسبه فوق العاده ویژه فرهنگیان برای مقطع متوسطه:

رتبه ۱: فوق العاده کنونی ضربدر ۲۰ تقسیم بر ۹

رتبه ۲: فوق العاده ویژه کنونی ضربدر۲۰ تقسیم بر ۱۱

رتبه ۳: فوق العاده ویژه کنونی ضربدر ۲۰ تقسیم بر ۱۴

رتبه ۴: فوق العاده ویژه کنونی ضربدر ۲۲ تقسیم بر ۱۷

رتبه ۵: فوق العاده ویژه کنونی ضربدر ۲۴ تقسیم بر ۲۰

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها