|

با اعمال فوق العاده ویژه حقوق معلمان چقدر زیاد می شود؟

اعمال فوق العاده ویژه حقوق معلمان

براساس اعلام رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی آموزش و پرورش با اعمال فوق العاده ویژه حقوق معلمان از ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.…

لینک کوتاه کپی شد

چند روز پیش نمایندگان معلمان با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه درباره افزایش فوق العاده ویژه فرهنگیان جلسه‌ای داشتند. بر اساس اعلام کمیجانی دبیرکل مجمع فرهنگیان در جلسه دیروز اعطا فوق العاده ویژه معلمان همانند سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها تا سقف ۳۵ درصد حقوق و فوق العاده‌های مستمر به نحوی که متوسط پرداختی‌ها از ۶۰ درصد بیشتر نباشد. این فوق العاده ویژه به همه کادر اداری و آموزشی وزارت آموزش و پرورش بین ۲۱ تا ۲۷ درصد از تاریخ اول فروردین ۱۴۰۰ تعلق می‌گیرد. علاوه بر این بر اساس اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه به نقل از کمیجانی درباره افزایش حقوق خدمتگزاران و سرایداران مدارس تصمیماتی گرفته شده است که میزان ان از فوق العاده ویژه فرهنگیان بیشتر خواهد بود.

به گزارش«شایانیوز»، این در حالی است که سلیمان زاده رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش ۶ گروه از معلمان فوق العاده ویژه را با میانگین ۲۱ درصد دریافت می‌کنند. این پرداخت شامل همه معلمان و با سابقه صفر و معلمانی است که در آستانه بازنشستگی هستند. چهار گروه از معلمان ۲۰ درصد فوق العاده ویژه معلمان را دریافت می‌کنند و به دو گروه با سابقه کار بالاتر ۲۲ و ۲۴ درصد پرداخت می‌شود. بر این اساس حقوق معلمان به طور میانگین بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • .... ارسالی در

    مهم اعمال این بهخشتنامه است ماهها تنش ایجاد کرده اید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها