|

تکلیف فوق العاده ویژه معلمان تا حدودی مشخص شد

نوبخت در نامه به وزیر آموزش و پرورش، اعمال فوق العاده ویژه معلمان به میزان حداقل 21 و حداکثر 27 درصد از ابتدای فروردین را بلامانع دانست.

لینک کوتاه کپی شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش، اعمال فوق العاده ویژه معلمان کشور به میزان حداقل 21 درصد و حداکثر 27 درصد از ابتدای فروردین را بلامانع دانست.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ضرایب جدید فوق‌العاده ویژه معلمان از سوی محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.

بر این اساس، ضرایب جدید فوق‌العاده ویژه معلمان برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور، به میزان حداقل 21 درصد و حداکثر 27 درصدی از یکم فروردین 1400 به شرح زیر، قابل اجراست:

فوق‌العاده ویژه معلمان در بدو استخدام 21 درصد، در طبقه بندی مقدماتی، پایه، ارشد ضریب 21 درصد، خبره ضریب 24 درصد و عالی ضریب 27 درصد محاسبه و در احکام حقوقی فرهنگیان اعمال می‌شود.

متن نامه محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش به این شرح است:

در پاسخ به نامه شماره 39624 تاریخ 09/‌03/‌1400‬ بدین وسیله به آگاهی می‌رساند که درخواست دستگاه‌های اجرایی و آن وزارتخانه محترم در برخورداری از حداکثر تا پنجاه درصد سقف امتیاز حقوق ثابت و فوق العاده‌های مستمر موضوع بند 10 ماده 48 قانون مدیریت خدمات کشوری، با توجه به مصوبه شماره 138091 / ت 50000 ه تاریخ 1393/11/15 هیأت وزیران که این سقف را حداکثر تا سی و پنج درصد تعیین کرده است، قانونی و قابل اجرا نیست؛ لذا در این راستا اعمال فوق العاده ویژه موضوع مصوبه مذکور برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور، به میزان حداقل 21 درصد و حداکثر 27 درصدی با رعایت مفاد مصوبه یاد شده و ترتیبات مندرج در جز (5) بند الف تبصره 12 قانون بودجه سال 1400 کل کشور و سایر قوانین و مقررات ذی ربط، از ابتدای سال جاری در سقف اعتبارات مصوب بلامانع است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها