|

شنبه، آخرین فرصت ثبت نام

جزئیاتی از استخدام در آموزش‌وپرورش

در اطلاعیه جدید آموزش و پرورش به استخدام آن اشاره شده که مهلت ثبت نام آن تا پایان روز ۱۹ تیر ماه امسال است.

لینک کوتاه کپی شد

سهم فارغ‌التحصیلان از کل بیکاران کشور به ۴۰ درصد می‌رسد و تعداد این جمعیت بیش از یک میلیون نفر است. در این شرایط استخدام‌های دولتی چند هزار نفری سهم ناچیزی در به کارگیری فارغ‌التحصیلان دارند.

یکی از این ارگان‌ها آموزش و پرورش است که با وجود گلایه‌هایی که معمولا کارکنان آن دارند اما همچنان فرایند استخدام آن فعال است.

در اطلاعیه جدید آموزش و پرورش به استخدام آن اشاره شده که مهلت ثبت نام آن تا پایان روز ۱۹ تیر ماه امسال است.

آموزش و پرورش اعلام کرده است: به اطلاع آن دسته از جاماندگان از ثبت نام سری اول، دوم و سوم دوره های مهارت آموزی معلمان حق التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مربیان پیش دبستان و خرید خدمات آموزشی همچنین پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۱۳۹۹ که در مهلت اولیه، موفق به ثبت نام در دوره های مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان نشده اند می رساند، آخرین فرصت ثبت نام در این دوره ها، از ساعت ۱۴روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۴/۱۶ تا ساعت ۱۲ شب شنبه ۱۴۰۰/۴/۱۹ میباشد.

تذکر۱: به متقاضیان ثبت نام، اکیدا توصیه می شود ابتدا جزییات و نحوه ثبت نام را (بدون توجه به تاریخ های اعلام شده قبلی) از طریق فایل اطلاعیه شماره ۲ معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی (پیوست شده است) با دقت مطالعه نمایند تا دچار مشکل نشوند.

تذکر۲: ساماندهی مهارت آموزان در پردیس های سراسر کشور دانشگاه فرهنگیان، براساس شرایط ویژه دانشگاه می باشد و کاملا در اختیار این دانشگاه است. همچنین به دلیل الکترونیکی بودن دوره مهارت آموزی در شرایط اخیر اجتماعی، هرگونه تغییر محل آموزش ممنوع می باشد. لذا به تقاضاهای مربوط به تغییر محل آموزش در دوره های فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تذکر۳: واریز شهریه فقط مختص مهارت آموزان سری اول، دوم و سوم معلمان حق التدریس، …. می باشد که در آدرس hadaf.cfu.ac.ir قابل دسترسی است و مهارت آموزان می بایست طبق دستورالعمل، شهریه را پرداخت نمایند.

تذکر۴: پس از اتمام ثبت نام و مشخص شدن محل آموزش، مهارت آموزان می بایست سایت استان محل آموزش خود را مرتبا چک نمایند تا در جریان جزییات برنامه های آموزشی خود قرار گیرند. برنامه های آموزشی مهارت آموزان در استانهای مختلف، متفاوت و براساس برنامه ریزی خود استان انجام می شود. در صورت بروز مشکل در هریک از مراحل ثبت نام و یا برنامه های آموزشی خود (با استفاده از شماره تلفن های مندرج در سایت محل آموزش) به مسئول ذیربط مراجعه نمایند.

تذکر۵ : در صورتی که مهارت آموزی نتواند در فرصت اعلام شده و براساس همه موارد مطرح شده در اطلاعیه های شماره ۲، وارد سایت ثبت نام شود احتمالا از طرف وزارت آموزش و پرورش به دانشگاه فرهنگیان معرفی نشده است.

منبع: تجارت نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها