|

واکنش تتلو به دیس شهاب مظفری؛ پای مهدی قائدی هم وسط کشیده شد!

Amir tataloo and shakab mozafari shayanews

امیر تتلو هم به دیس شهاب مظفری به یاس واکنش نشان داد و نوشت: تو جنگلی که شیر ها نباشن کفتارا فرمانروایی میکنن!

لینک کوتاه کپی شد

طرفداران یاس و همچنین رپ فارسی، واکنش‎های زیادی علیه شهاب مظفری داشتند، امیر تتلو نیز که دوستی قدیمی با یاس دارد نسبت به این مساله واکنش نشان داد.

پس از گذشت یک روز از دیس شهاب مظفری علیه «یاس» خواننده رپ محبوبِ دوستداران این سبک، امیر تتلو واکنش نشان داد.

امیر تتلو  این روزها در کشور ترکیه مشغول سایت شرط بندی‌اش است و با توجه به بازی‌های جام ملت‌های اروپا مغشله زیادی دارد، اما در واکنش به رپ خوانی شهاب مظفری و دیس او علیه یاس گفت:

«این درخته پره کلاغ شده از وقتی کرده جغدش کوچ پر تر هم میشه حالا پس فردا ممکنه مهدی قائدی هم رپ بخونه شاخ بازی دراره (خنده)

طبیعیه ! تو جنگلی که شیر ها نباشن کفتارا فرمانروایی میکنن !»

tataloo

ماجرای کلیپ جنجالی شهاب مظفری علیه یاس چیست؟

شهاب مظفری به تازگی در اقدامی سوال برانگیز ویدیویی منتشر کرده است که در آن رپ خوانده و یاس را مورد نقد قرار داده است. شهاب مظفری در این ویدیو اشاره مستقیمی هم به آهنگ سفارشی این رپر داشته است. به اصطلاح فعالان و طرفداران موسیقی رپ، شهاب مظفری با این حرکت به یاس دیس داده است!

واکنش سوال برانگیز شهاب مظفری در حالی رخ می‌دهد که آهنگ «سفارشی» سال‌ها پیش منتشر شده است. مظفری به نوعی خود را نماینده پاپ دانسته و مدعی شده خواندن آهنگ رپ کار ساده‌ای است.

واکنش بهمن بهمن بابازاده به رپ خوانی شهاب مظفری

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در این باره در توئیتر خود نوشت: «نشان دادن» یا «دیده شدن»؟ فرقِ یاس با شهاب مظفری همین جاست؛ که یاس «داد میزند» تا «نشان بدهد»، ولی شهاب «التماس میکند» تا «دیده شود» ...

eec945b8-a044-4223-8f9e-946177819f8e

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها