|

وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری چه زمانی واریز می‌شود؟

زمان واریز وام ۲۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری اعلام شد. پرداخت این تسهیلات برای بیش از ۱۳۵۰ نفر انجام خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

وام ۲۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری امروز (سه‌شنبه) به مشمولان این تسهیلات پرداخت می‌شود. با هماهنگی و همکاری بانک عامل، پرداخت این تسهیلات برای بیش از ۱۳۵۰ نفر از متقاضیانی که شرایط لازم را برای دریافت این نوع تسهیلات داشتند، انجام خواهد شد.

بازنشستگان کشوری می‌گویند: ما بازنشستگان بعد از ۵ مرحله پرداخت این وام هنوز متوجه نشدیم مشمولین و یا افراد واجد شرایط این وام چه کسانی هستند؟! بر چه اساسی انتخاب می‌شوند؟! اسامی آنها در کدام سایت اعلام می‌شود؟! واقعا افرادی که این وام به آنها تعلق گرفته که تا کنون حدود ۵۴۰۰ نفر هستند چه کسانی هستند و چه شرایطی دارند؟

این بازنشستگان خواستار شفاف‌سازی در این زمینه هستند و می‌گویند: آیا صندوق بازنشستگی برای شفافیت حاضر است لیست آن‌ها را استخراج و اعلام نماید تا ما از آمار واقعی اطلاع داشته باشیم و بدانیم شرایط شمول چیست؟

براساس اطلاعیه صندوق کشوری، نرخ این تسهیلات ۱۰درصد و دوره بازپرداخت آن ۶۰ ماهه است؛ در این دوره نیز تعداد زیادی از عزیزان بازنشسته تحت پوشش تقاضای خود را در سامانه مربوطه ثبت کرده بودند که پس از بررسی های لازم، بیش از یک هزار و ۳۵۰ نفر مشمول شدند.

منبع: ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها