|

منظور از ضامن معتبر برای تسهیلات ازدواج چیست؟

به منظور کاهش سن ازدواج، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال تا سقف یک میلیارد ریال اعلام شده است.

لینک کوتاه کپی شد

هرداد معتمدی  با اشاره به جزئیات افزایش وام ازدواج در سال جاری، تصریح کرد: کسانی که سال ۹۷ به بعد ازدواج کرده و تاکنون برای این تسهیلات قرض‌الحسنه ثبت نام نکرده و زوج‌هایی که امسال به عقد هم درمی‌آیند می‌توانند برای دریافت سقف هر زوج ۷۰ میلیون تومان اقدام کنند.

وی ادامه داد: بازپرداخت این تسهیلات ۱۰ ساله بوده و بانک‌ها باید برای ضمانت یکی از سه مورد اعتبارسنجی، یا یک ضامن و سفته و یا سهم فرد از حساب یارانه هدفمندی را به منزله ضمانت بپذیرند. معتمدی در خصوص یک ضامن معتبر تأکید کرد: این موضوع تعریف مشخص دارد و باید دریافتی و حقوق آن یک نفر زیاد باشد و اگر دریافتی متناسب نباشد باید دو ضامن بیاورد و این روش به نظرم بهتر و راحت‌تر است.

معاون امور شعب بانک ملی لرستان یادآور شد: به منظور کاهش سن ازدواج، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال تا سقف یک میلیارد ریال اعلام شده است.

وی افزود: تسهیلات ازدواج برای ایثارگران، جانبازان و خانواده آنان دو برابر است و افراد واجد شرایط این موضوع باید به تایید بنیاد شهید برسد. معتمدی تأکید کرد: هدف ما این است که دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای متقاضیان راحت باشد و در اسرع وقت پرداخت شود.

منبع: ایسنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها