|

یک فعال صنفی بازنشستگان:

لایحه دائمی شدن همسان‌سازی در همین دولت به نتیجه می‌رسد؟

مقرر شد لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پیگیری جدی نوبخت در سریعترین زمان ممکن بدون نوبت در دستور کار هیات وزیران قرار گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

فرج کمیجانی (مدیر هماهنگی و سخنگوی کارگروه ٣١ نفره) گفت: طی یک نشست خصوصی با محمدباقر نوبخت در خصوص مطالبات بر حق بازنشستگان و فرهنگیان مواردی را به بحث گذاشتیم که مقرر شد لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پیگیری جدی نوبخت در سریعترین زمان ممکن بدون نوبت در دستور کار هیات وزیران قرار گیرد و بلافاصله مصوبه با قید دو فوریت به مجلس شورای اسلامی ارسال شود. در عین حال، در خصوص پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ١٣٩٩ صحبت و مقرر شد در همین هفته به اتفاق تعدادی از این عزیزان با معاونین سازمان برنامه و بودجه تشکیل گردد و برای پرداخت سریعتر اتخاذ تصمیم شود.

در  خصوص فوق العاده ویژه همکاران فرهنگی بحث‌های بسیار جدی مطرح و در نهایت قرار شد به اتفاق جمعی از فرهنگیان برای پیگیری این امر مهم اقدام نماییم که این جلسه در هفته آینده در محل سازمان تشکیل خواهد شد و امیدوارم بتوانیم با کمک همکاران این موضوع را به نتیجه برسانیم. وی تاکید کرد: حتما با اراده نوبخت و قول مساعد او، لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان در همین دولت به نتیجه خواهد رسید و اصلا جای نگرانی ندارد.

منبع: ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • احمد ارسالی در

    با سلام حالا كه لايحه دائمي شدن حقوق بازنشستگان در دبيرخانه دولت است همين فردا در هيات دولت مطرح و تصويب شود

  • بازنشسته ۹۸ ارسالی در

    سلام آقای دکتر کمیجان رتبه بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۹۸ برای پاداش چه شد چون وعده ی آن را داده بودی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها