|

مطرح شدن نام دو ورزشکار ملی در مناظره انتخاباتی

پای بیرانوند و سعید معروف به مناظره کاندیداها باز شد!

قاضی زاده: دولت سلام با غیرتش برای مردم ثبات و آرامش می آورد.

لینک کوتاه کپی شد

 امیرحسین قاضی زاده هاشمی در بخش جمع بندی مناظره سوم با بیان اینکه سفره انقلاب باید تکانده شود، گفت:

باید تبعیض نباشد و فقیر و غنی نباشد. دولت سلام، دولت جوانان گام دومی در مقابل آنانی که آرامش جامعه را به گروگان گرفتند خواهد ایستاد. اولین ویژگی جوان نترسیدن است. ما پرونده‌هایی که به دلیل حکمرانی بد و سیاست زدگی و انتخاب‌های غلط باز مانده اند را خواهیم بست.

بزرگترین درد مردم این است که چرا در این کشور همه چیز باید در بند «پ» خلاصه شود؛ پول داشته باش، مدرسه خوب برو، رتبه خوب در کنکور داشته باش، سفر و تفریح برو، خانه و ماشین خوب داشته باش و سربازی نرو. پارتی داشته باش، وام میلیاردی بگیرد، مفسد اقتصادی هم که باشی از تو حمایت می‌کنند، استخدام شو و مشکل اداری نداشته باشد.

دولت سلام، دولت جوانان می‌آید تا بند «غ» یعنی غیرت را جایگزین کند. اگر یک جو غیرت بود دختر جوان ما بی جهیزیه نمی‌ماند. از هنرمند فقط برای سیاست استفاده نمی‌شد. ورزشکار ما دستفروش نمی‌شد. در بورس جیب مردم زده نمی‌شد و اگر فرزند مسئولی در خارج از کشور بود خودش از مسئولیت کناره گیری می‌کرد. غیرت یعنی همه مردم ایران باید سر سفره انقلاب بنشینند.

دولت سلام با غیرتش برای مردم ثبات و آرامش می‌آورد. غیرت همان است که وقتی پیکرش که مظهر غیرت است به کشور برگشت همه ایران نه، همه جهان برای او ایستاد. غیرت یعنی جوان دستفروشی که دروازه بان جهانی می‌شود و جوان ترکی که در بازی والیبال غیر ممکن را ممکن کرد. جوان گام دومی با غیرت محال‌ها را امکانپذیر می‌کند.

مردم اگر یک جو غیرت ببینند مانند حاج قاسم پاسدار و دوستدار خواهند بود. اگر مردم دلگیرند، چون در مسئولین غیرت و دلسوزی ندیده اند. دولت سلام، دولت جوانان و زنانی است که با غیرت شان غیر قابل تصور‌ها را قابل تصور می‌کنند. مردم ایران فرزندان شما آمده اند تا ایران را آباد کنند به آن‌ها اعتماد کنید.

منبع: اقتصاد 24

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها