|

قسمت هشتم احضار؛ حرف‌های نامجو از زبان مادر مائده!

مادر مائده معتقد است مرد باید ناز بکشد و زن ناز کند. این بخش از سریال مخاطب را یاد فایل صوتی محسن نامجو می اندازد که از «نیاز و ناز» گفته ب…

لینک کوتاه کپی شد

 قسمت هشتم احضار به دو بخش مرور احضار روح کامرانی و روابط خواستگار مائده با رها گذشت! در اوایل قسمت زهره در سفره شام در خودش فرو رفته و به فکر حرفی است که مائده از زبان محسن زد. بعد از شام زهره و مائده داخل ماشین در مورد جزئیات جلسه احضار روح کامرانی صحبت می کنند و زهره ترغیب می شود به جلسه احضار روح برود. صحنه بعدی مائده را نشان می دهد که به محض ورود به خانه مورد پرس و جوی خانواده قرار می گیرد. مادر مائده فکر می کند او تا الان با جعفری بوده و او را مواخذه می کند. بعد از اینکه متوجه می شود مائده خانه دایی بوده از جلسه می پرسند و می گویند منتظر تماس پسر باش.

پدرخوانده مائده می گوید خب خودش زنگ بزند که با اعتراض مادر مواجه می شود. مادر مائده معتقد است مرد باید ناز بکشد و زن ناز کند و این طبیعت آنها است. پسر نباید با زنگ نزدن دختر جا بزند! این بخش از سریال مخاطب را یاد فایل صوتی محسن نامجو می اندازد که از «نیاز و ناز» گفته بود. نامجو در آن فایل صوتی که با انتقادات زیادی همراه شد گفته بود در فرهنگ ما « نه یعنی هزار چیز»

ehzar_series1 (1)

خواستگار مائده و رها

حامد که ظاهرا سن و سالی دارد زنش را از مائده مخفی کرده است. او عذاب وجدان دارد و چند روز است به رها زنگ نزده. وقتی زنگ می زند رها می گوید امروز کار دارد و فردا قرار بگزارند. حامد شک می کند و رها را تعقیب می کند و متوجه می شود رها وارد خانه ای شده و 2 ساعت در آنجا مانده است. او شک می کند و رها را سین جین می کند تا بالاخره می فهمد آنجا کلینیک ترک اعتیاد است. بله! رها می خواهد بخاطر حمید اعتیاد را ترک کند و این مساله خواستگار بی وفا را بیشتر درگیر عذاب وجدان می کند. دوست صاحب کافه او اما به این چیزها اعتقاد ندارد و ناباب بازی در می‌آورد.

منبع: وقت صبح

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها