|

حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری چقدر زیاد شد؟

حقوق فروردین ۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری براساس احکام جدید این عزیزان محاسبه شده و (دوشنبه ۳۰فروردین ماه) واریز خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان نیاز به تصویب دولت دارد. حقوق بازنشستگان مورد توجه دولت است. همسان سازی حقوق بازنشستگان در ابتدای سال ۹۹ برای بازنشستگان کشوری و لشکری به اجرا درآمد.حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از 24 تا 80 درصد افزایش یافت.

فتح الله شعبانی، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق فروردین ۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری براساس احکام جدید این عزیزان محاسبه شده و امشب (دوشنبه ۳۰فروردین ماه) به حساب بانک صادرات واریز خواهد شد.

شعبانی یادآور شد: پرداخت حقوق فروردین ماه طبق احکامی است که شامل «افزایش ۲۵درصد سالانه (سنواتی)» و همچنین مشمولان «یک گروه بالاتر برای بازنشستگان پیش از سال ۱۳۹۶» و نیز مشمولان «امتیاز ایثارگری در احتساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری» بوده و از تاریخ اول فروردین ماه ۱۴۰۰ محاسبه و اعمال شده است.

 

به گفته او، افزایش های ناشی از «یک گروه بالاتر برای بازنشستگان پیش از سال ۱۳۹۶» و همچنین «امتیاز ایثارگری» برای مشمولان، از ابتدای مهرماه ۹۹ تا اسفندماه ۹۹ در احکام جدید محاسبه شده که مبلغ آن پس از تامین اعتبار لازم پرداخت خواهد شد.

شعبانی تاکید کرد: صدور احکام بازنشستگان ایثارگر بر اساس اطلاعات دریافتی از بنیاد شهید انجام شده که با توجه به نقص اطلاعات در خصوص رزمندگان، پیش بینی می شود با بارگذاری اطلاعات این دسته از بازنشستگان از سوی دستگاه های اجرایی، امکان اصلاح و صدور احکام جدید برای این عزیزان فراهم شود

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بابا حقوق کی را ۸۰ درصد زیاد کرده.چرا بدون دیدن حرف الکی میزنی.

  • Ali Dp ارسالی در

    چه آیتمهایی از حقوق سال ۹۹ مشمول ۲۵درصد نمیشود بازنشسته سال ۹۳هستم اولاً گروه مورد نظر یمن ندادن ثانیاً حقوق من ۲۲درصدافزایش پیدا کرده لطفاً اطلاع رسانی کنید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها