|

چه کسی جانشین سردار حجازی می شود؟

سردار سرتیپ محمد حجازی بر اثر عاضه سکته قلبی درگذشت

لینک کوتاه کپی شد

سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی در اثر عارضه قلبی به ملکوت اعلی پیوست.

سوابق مهم سردار پاسدار حجازی

 

سردار حجازی  پس از دفاع مقدس نیز در سپاه و بسیج و ستاد کل نیروهای مسلح مسئولیت‌های خطیر و مهمی در دفاع از اسلام وانقلاب و ایران عهده‌دار شد.

فرماندهی نیروی مقاومت بسیج، ریاست ستاد مشترک سپا، جانشین فرمانده کل سپاه از جمله مسولیت های سردار حجازی بود.

سردار حجازی مدتی مسئولیت سپاه در لبنان را داشت و در سال‌های اخیر تجارب ارزنده خود را برای یاری بخشی به مدافعین حرم و کمک به جبهه مقاومت اسلامی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری به کار گرفت.

سردار سرافراز اسلام و انقلاب پس از شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به پیشنهاد سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، با حکم سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، به سمت جانشینی فرماندهی سپاه قدس منصوب شده بود.

روابط عمومی کل سپاه: آیین های تشییع و تدفین پیکر پاک سردار حجازی  در چارچوب تدابیر و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا انجام خواهد شد.

چه کسی جانشین سردار حجازی می شود؟

با درگذشت سردار پاسدار محمد حسین حجازی نیروی نظامی کشور سرمایه بزرگ را از دست داد اما در بدنه سپاه فرماندهان مومن و توانمند زیادی وجود دارند که می توانند را سردار سلیمنی و سردار حجازی را ادامه دهند باید منتظر ماند و دید از سوی فرمانده کل سپاه پاسدار چه کسی به عنوان جانشین سردار حجازی انتخاب می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی