|

بازداشت مهناز صادقی صحت دارد؟ / کارشناس بازار سرمایه

مهناز صادقی، کارشناس بازار سرمایه که به واسطه پیش‌بینی شاخص هشت میلیونی بورس مورد توجه قرار گرفته بود، بازداشت خود را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهناز صادقی، کارشناس بازار سرمایه که به واسطه پیش‌بینی شاخص هشت میلیونی بورس مورد توجه قرار گرفته بود، شایعات درباره بازداشت خود را تکذیب کرد.

در دوره صعودی شاخص نیمه اول سال ۹۹، در کنار رئیس جمهور که در آن دوران مردم را برای ورود به بورس تشویق می‌کرد، کارشناسان بازار سرمایه پیش‌بینی‌های متفاوتی را درباره آینده بورس ارائه می‌دادند. اما در دوره نزولی شاخص، بسیاری از کارشناسان سیاست سکوت را پیش گرفتند و اظهارنظرها درباره بازار سهام به حداقل رسیده بود.

مهناز صادقی، کارشناس بازار سرمایه پیش‌بینی‌ شاخص هشت میلیونی را برای آینده بازار کرده بود در نیمه دوم سال ۹۹ فعالیتی در فضای مجازی ندارد.

چند روزی است شایعه بازداشت مهناز صادقی در شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌شود.

مهناز صادقی شایعه بازداشت شدنش را تکذیب کرد و توضیح داد: از پاییز و زمستان سال گذشته درگیر برخی از مسائل حقوقی شده است اما آن‌ها به نتیجه‌ای نرسیده است.

او با بیان اینکه علاقه دارد به فعالیت در فضای مجازی ادامه دهد، ادامه داد: با توجه به اینکه درگیر برخی از مسائل حقوقی است، فعلا در فضای مجازی فعالیتی نمی‌کند.

منبع: تجارت نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها