|

برگزاری مراسم‌ شب‌های ماه رمضان براساس رنگ‌بندی

دستگاه‌های خراسان شمالی در حوزه کرونا ورود قوی‌تری داشته باشند

دستگاه‌هایی که نظارت در حوزه موضوعات کرونا را بر عهده‌دارند، باید ورود قوی‌تری در مکان‌هایی که میزان آسیب بیشتری دارند، داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

استاندار خراسان شمالی؛ محمدعلی شجاعی، در ستاد استانی کرونا اظهار کرد: طبق مصوبات ستاد ملی کرونا باید اعمال محدودیت‌ها بر اساس رنگ‌بندی شهرها در تمامی بخش‌ها در سراسر استان خراسان شمالی اجرایی شود.

وی‌ ادامه داد: دانشکده‌های علوم پزشکی بجنورد و اسفراین نسبت به هرگونه کمبود تجهیزاتی که دارند اطلاع‌رسانی داشته باشند تا به تهران اعلام شود. همچنین، لازم و ضروری است ظرف ۴۸ ساعت آینده هر دو دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی نسبت به ارائه یک سناریو از وضعیت بد و بدتر نسبت به زمان فعلی در دستور کار قرار دهند تا اگر استان با این شرایط مواجه شد، آمادگی روبرو شدن با شرایط از الآن سنجیده شده باشد.

شجاعی یادآور شد: فرمانداران با نظارت علوم پزشکی نسبت به بحث نذری‌ها و پروتکل‌های بهداشتی ورود جدی داشته باشند و موضوع برخورد با این‌گونه مراسمات که ایجاد تجمع می‌کند ۱۰۰ درصد اعمال شود. برنامه‌ریزی مراسمات ماه مبارک رمضان با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی نیز باید بر اساس رنگ‌بندی‌ها انجام شود که در شب‌های قدر طبق آن‌ها اعمال شود.

وی افزود: دستگاه‌هایی که نظارت در حوزه موضوعات کرونا را بر عهده‌دارند، هر هفته به‌صورت جداگانه مباحث را در جلسه مطرح کنند و در شرایط فعلی ورود قوی‌تر نسبت به مکان‌هایی که میزان آسیب بیشتری دارند، داشته باشند و رسانه‌ها نسبت به آگاهی بخشی مردم خارج از ایجاد ترس اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها