|

باران کوثری بازیگر سریال ملکه گدایان به کرونا مبتلا شد!

باران کوثری بازیگر با استعداد کشورمان که این روزها مشغول بازی در سریال ملکه گدایان است به ویروس کرونا مبتلا شد.

لینک کوتاه کپی شد

باران کوثری بازیگر با استعداد کشورمان که این روزها مشغول بازی در سریال ملکه گدایان است به ویروس کرونا مبتلا شد. 

عکس لو رفته از فرزاد فرزین و باران کوثری و روابط گرمشان!

فرزاد فرزین و باران کوثری بازیگران مطرح تلویزیون و سینما کشورمان هستندفرزاد فرزین و باران کوثری در صفحه رسمی اینستاگرامشان عکسی از خود و روابط گرمشان در پشت صحنه منتشر کردند که این عکس با بازخورد زیاد کاربران فضای مجازی همراه شددر ادامه شما می توانید عکس فرزاد فرزین و باران کوثری را در زیر متن مشاهده نمایید

bazigar.official_1615013794

ملکه گدایان مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال ۱۳۹۹ است. بخش‌هایی از این سریال در استانبول ترکیه فیلمبرداری شده‌است.تولید سریال ملکه گدایان از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت.

موسیقی تیتراژ این سریال توسط روزبه بمانی خوانده شده‌است. محمدرضا غفاری نیز ضمن بازی در این سریال چند قطعه آهنگ هم برای این سریال خوانده که گمانه زنی می شود برای نقشش در سریال باشد.

بیوگرافی باران کوثری

نام:باران

نام خانوادگی:کوثری

تاریخ تولد:1364/7/25

محل تولد:تهران

تحصیلات:  دانش آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره

باران کوثری 25 مهر 1364 در تهران به دنیا آمده و دانش آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است.

او فرزند رخشان بنی اعتماد کارگردان و جهانگیر کوثری تهیه کننده، مجری، گزارشگر فوتبال و روزنامه نگار میباشد. بهترین بابای دنیا (1370) ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش آفرینی های بعدی وی تا سال 1380 به تمامی در فیلم های مادرش رخشان بنی اعتماد است.

کوثری همچنین با بازی در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان (1376) توانایی هایش را به عنوان بازیگر صحنه نیز به ثبت رسانده است. او در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان (1381)، یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه بود.سال 1385 برای وی سال پرباری بود.

آرمان+درویش

ازدواج باران کوثری؟

در حالی باران کوثری در جشن خانه سینما به عنوان بهترین بازیگر زن انتخاب شد که حلقه ی این بازیگر توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.انتشار تصویری از حلقه باران کوثری در مراسم جشن خانه سینما در شبکه های مجازی بازخورد زیادی داشته و کاربران بسیاری با انتشار این عکس نوشتند :باران کوثری هم ازدواج کرد ... این بازیگر 30 ساله شب گذشته موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن شد .

باران کوثری که این جایزه را از دستان رویا نونهالی و مسعود کرامتی گرفت، در سخنانی گفت:«تشکر می کنم از داوران خانه سینما و خوشحالم که درِ این خانه باز است.»سحر احمدپور «چهارشنبه 19 اردیبهشت»، ساره بیات «ناهید»، نگار جواهریان «قندون جهیزیه» و باران کوثری «جامه دران» دیگر نامزدهای این بخش بودند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها