|

افشاگری عجیب ریحانه پارسا؛ " پدرم باعث شد به من تجاوز شود"

در جدیدترین اظهارنظر ریحانه پارسا پدرش را مقصر می داند و معتقد است او باعث شده به روح و جسم ریحانه تعرض شود.

لینک کوتاه کپی شد
2

ریحانه پارسا که چندی پیش ایران را ترک کرده، مدتی است با انتشار پست و استوری هایی که مشخص نیست صحت دارد یا خبر جنجالی شده و مانند خیلی های دیگر با این اقدام های قصد دارد خود را سر زبان ها بی اندازد.

جنجالی ترین پست اینستاگرامی ریحانه پارسا افشاگری او درباره تجاوز به او در 16 سالگی و توسط کارگردان معروف سینما بود. ریحانه پارسا در ادعا کرده بود که وقتی 16 ساله بود و شور و شوق حضور در سینما را داشت توسط کارگردان معروف که مدرس دوره های سینما و بازیگری هم هست مورد تعرض قرار گرفت.

حالا در جدیدترین اظهارنظر ریحانه پارسا پدرش را مقصر می داند و معتقد است او باعث شده به روح و جسم ریحانه تعرض شود.

ریحانه در این رابطه نوشت:

‌در واقع پدر برای یک دختر همه چیز است، در واقع پدری که دخترش را کتک می زند، پدری که دست نوازش بر سر دخترش نمی کشد، پدری که دخترانگی فرزندش را نادیده می گیرد نیز مقصر تعرض و تجاوز به روح و جسم دختر خود است!

50

پیشنهاد می شود: (عکس) این زن جوان و زیبا مادر ریحانه است!

هرآنچه که درباره خانواده ریحانه پارسا می دانیم

پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار است، 2 خواهر دارد. بعد در دوران دبیرستان وارد هنرستان تئاتر می شود. ریحانه پارسا مدتی در کافه صابر ابر کار می کرده و بیشتر با دنیای بازیگری آشنا می شود.

ریحانه پارسا چندی پیش در یک لایو گفت که پدرش او را بلاک کرده و تنها با خواهرش در ارتباط است.

ریحانه پارسا در ویدئویی تازه اظهار داشته که پدرش او را بلاک کرده و دست از او شسته و گفته‌است که او دیگر دخترش نیست. او می‌گوید اگر ۲۲ سال پیش، یعنی زمانی که او به دنیا آمد، عکس ۲۲ سالگی ریحانه پارسا را نشان پدرش می‌دادند و می‌گفتند که دخترت این می‎شود، او سکته می‌کرد!

2

پدر ریحانه پارسا هم از دخترش برید!

اقدامات اخیر ریحانه پارسا باعث سرافکندگی خانواده او هم شده و حالا خود ریحانه پارسا اعتراف کرده که پدرش از او اعلام برائت کرده و گفته "بابام منو بلاک کرده از همه جا و گفته دیگه دختر من نیستی"

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی محمد زاده ارسالی در

    سخنان دختر حقیقت است

  • ناشناس ارسالی در

    این دخترمریزاست پدرش ولش کنه بره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها