|

ادعای عجیب ریحانه پارسا درباره سیاوش اسعدی کارگردان سینما

ریحانه پارسا در اینستاگرام خود ادعا کرد که سیاوش اسعدی در 16 ساختگی با او رابطه داشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

ریحانه پارسا بازیگر سینما که یک سالی است که به ترکیه مهاجرت کرده و در این مدت حرف های عجیب غریب زیادی در اینستاگرام مطرح کرده چندی پیش ادعا کرده بود که در 16 سالگی مورد تجاوز قرار گرفت.

پیشنهاد می شود:  لزوم ورود مراجع رسمی به ادعای تجاوز به ریحانه پارسا

ریحانه در پست اینستاگرامی خود نوشته بود: 

ریحانه پارسا نوشت: ۱۶سالم بود که برای بار اول به من تجاوز شد!از آنجایی که ظاهرم به عمد یا غیر عمد سن من را بیشتر نشان میداد. آن اتفاق را هیجانی از سر احساس و عشق طرف مقابل تلقی کردم.به اصرار خودِ فرد رابطه ما از دور به صورت تلفنی چند شب در هفته حفظ شد.در تمام طول دو سال من از ترسی که به جان و تنم افتاده بود از خانه بیرون نیامدم و هر چیزی را بهانه می کردم برای خانه نشینی؛ و دل خوش به تماس های آن شخص؛ به خودم آمدم ۲ سال گذشته بود و من باید تسلیم این تعرض که حقیقتاً صورت گرفته بود می شدم!
 
 
اکنون ۵سالی از آن نیمه شب می گذرد و من امروز بعد از این همه سال به حقیقتِ تاریکِ رخداده در نقطه ایی از زندگیم خیره شدم؛ برای بار هزارم با خودم تکرار می کنم:((قبول واقعیت نصف موفقیت است))... عادت به این نوع نوشتن نداشتم؛ «از شما می خواهم با خواندن نگاهِ شخصِ من به این موضوع، ((نگاهی به نقاط تاریک خود که نهان است بیندازید))!»

افشاگری و ادعای عجیب ریحانه پارسا درباره سیاوش اسعدی

ریحانه پارسا حالا و بعد از دو ماه دست به افشاگری تازه ای زد و در اینستاگرامش نوشت: «بگذار حالا که مجنون خطاب می شوم بگذار حالا که هر بار فکر می کنم کجا، چی شد که من جهانم رو سرم خراب شد بگذار حالا که همه قرار است بگوییم بگویم: ME TO سیاوش اسعدی 16 سالم بود و تو در نقش مردی شیفته روح و روان و جسم من رو به بازی گرفتی»

50

ریحانه پارسا در روزهای اخیر جنجال های زیادی ایجاد کرده و هدفش دیده شدن بیشتر و جذب فالوور است  مشخص نیست که این ادعای ریحانه پارسا چقدر صحت دارد و از طرفی سیاوش اسعدی هم هنوز واکنشی به این ادعای عجیب ریحانه پارسا نشان نداده است.

واکنش نورا هاشمی همسر سابق سیاوش اسعدی به اتهام تعرض به ریحانه پارسا توسط سیاوش اسعدی

نورا هاشمی نیز با انتشار ویدیویی در واکنش با این ماجرا اشاره داشت:«من سالهاست که جدا شدم و به دلایل شخصی لزومی ندیدم که این مسئله رسانه ای شود.از خبرهایی که به گوشم رسیده بسیار متاثر و متاسفم و آرزو می کنم هر آنچه عدل و حق است اتفاق بیافتد و نکته آخر این که به نظرم درست نیست به واسطه اتفاقی که افتاده و به من و پسرم و همین طور پدر و مادرم مربوط نیست به ما بی احترامی شود و مورد لعن و نفرین واقع شویم و به ما توهین شود.»

نورا-هاشمی-1

اما سیاوش اسعدی کیست؟

سیاوش اسعدی متولد 23 مهر 1357 در تهران کارگردان و فیلم نامه نویس اهل ایران است. 

وی کار خود را از انجمن سینمای جوان آغاز کرد. او اولین فیلم کوتاهش را در سال 1373 با عنوان زمانی دیگر باید ساخت.

سیاوش اسعدی که با نورا هاشمی تنها فرزند مهدی هاشمی و گلاب آدینه ازدواج کرده بود و صاحب یک فرزند پسر به نام اوستا است اما این زوج چند سالی است که از هم جدا شدند.

529

سیاوش اسعدی و همسرش در کنار مهدی هاشمی و گلاب آدینه

523

سیاوش اسعدی و پسرش اوستا

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ♡مهدیس♡ ارسالی در

    واقعا نمیفهمم تو ک میخوای تعداد فالوورات زیاد شه چرا با ابروی ی کارگردان بازی میکنی؟!:/

  • ناشناس ارسالی در

    آفرین ریحانه. خوب داری. مأموریت رو انجام میدی یکی از. اوباش. شرطبندی رو. تقدیم. پلیس. ایران کردی. برو. نبال. نفر بعدی. بزار. ساده. لوحان باور کنن تو فاسد و مجنونی. خدمت به کشور. این ح فهار. هم داره. باید از آبروت. بگذری. تا آبروی دیگران را نجات. بدی. ای گرد باد. ایرانی. ویران کن خانه مفسدین. ترکیه را

  • ناشناس ارسالی در

    اون از مهدی هاشمی که سرپیری یاد معرکه گیری افتاده.اینم از دامادش.
    روح فرج ا..سلحشور شاد که خیلی خوب گفت.سینما یعنی فاحشه خانه...!

  • ایرج ارسالی در

    تو هزار بار تا حالا رابطه داشتی با هزار نفر .الکی فیلم بازی نکن و برا دیوانه بازیهات دنبال مقصر نگرد

  • ناشناس ارسالی در

    از قیافه این سیاوش. اسعدی. حرامزادگی موج میزنه. داخل عکس هم معلومه از. زنش. فاصله گرفته چسبیده به پدر شوهرش. غشتباه نکنم. تمایل. به. جنس. موافق. بالایی داره. مردک

  • ناشناس ارسالی در

    ای مرده شور تو ریحانه پارسا رو ببرن الاهی بمیری آشغال فاسد ،تو داری با هرزه گری هات قبح همه چی رو میشکنی و فساد رو عادی جلوه میدی ،چقدر تو کثیفی

  • آرین ارسالی در

    ریحانه پارسا، با استعدادی فوق العاده اما متاسفانه کسی حمایتش نکرد،همه به خاطر استایلش به طور دیگری نگاهش میکردند..آفرین به این قدرت و شهامت،همه چی با صبر و شهامت درست میشه ، رو به جلو هدفت دنبال کن، موفق میشی..

  • ناشناس ارسالی در

    این بنده خدا هم تو ترکیه از بس مواد زده مغزش معیوب شده

  • ناشناس ارسالی در

    شاید راست بگه

  • acca ارسالی در

    سینما خیلی بی در و پیکر شده وای به حال هنر این سرزمین که یه بچه سرراهی رو با رابطه بزرگش می کنند و حالا فکر می کنه کی هست فقط با یه فیلم یا احیانا یه سریال که من خوشبختانه ندیدم و نخواهم دید

  • ناشناس آملی ارسالی در

    یعنی دنیای هنر ،دنیای کثافت کاری. ای مرگ بر هنرمندانی که دختر مردم به انها اعتماد میکنند وانها هرزه گی پیش میگیرند. کفتارها از لاشه میخورند.
    وای بر کارگردان ها وبازیکنان کثیف یک چرخشی بکنید برگردید ازمادرتون سراغ پدرتون رو بگیرید۲2

  • ناشناس ارسالی در

    پرتو‌نیکان‌نگیردآنکه‌بنیادش‌ بداست..
    تربیت‌نااهل‌راچون‌گردکان‌برگنبداست..

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها