|

گازگرفتگی

مرد مسنی که دچار گازگرفتگی شدید یک سفره ماهی شد!

مرد مسنی که دچار گازگرفتگی یک سفره ماهی در سواحل سنگاپور شد، به مدت سه روز در بیمارستان بستری شد.

لینک کوتاه کپی شد

مرد مسنی به نام بنجامین کلمن که در هفته جاری برای تفریحات به همراه خانواده اش به سواحل تانجونگ در سنگاپور رفته بود، تصمیم گرفت تا به سمت ساحل برود و در آنجا دچار سانحه بسیار دردناکی شد. 

این مرد همین که کمی پای خود را در آب های خنک ساحل تانجونگ فرو برد، یک سفره ماهی که مشغول شنا در همان اطراف بود، به او نزدیک شد و مچ پای آن مرد بیچاره را که در حال لذت بردن از تفریحاتش در یک روز آفتابی بود را به شکل فجیعی گاز گرفت!

گازگرفتگی این سفره ماهی بی رحم که بسیار گرسنه به نظر می رسید، باعث شد تا کلمن به جای ادامه تفریحات خود در سواحل سنگاپور، راهی بیمارستان شده و به مدت سه روز در آنجا بستری شود.

این مرد مسن و بدشانس در مصاحبه ای در این باره گفت: " درد مچ پای من به حدی است که انگار کسی با چکش به آن ضربه زده باشد اما با این وجود باید بگویم از اینکه به جای پسرم، من دچار این سانحه شدم بسیار خوشحالم زیرا او نیز در نزدیکی من ایستاده بود و ممکن بود این حادثه وحشیانه گربیان گیر او شود و در آن صورت من هرگز نمی توانستم خودم را ببخشم". 

در طی این سه روز مسکن هایی بسیار قوی همانند مورفین، ترامادول و پانادول به او تزریق شد اما تمام آنها تنها در زمان های کوتاه مدتی توانستند درد بسیار شدید این گازگرفتگی را تسکین دهند. 

کلمن همچنین در مصاحبه ای در مورد اینکه ناجیان غریق با دیدن این حادثه چگونه وارد عمل شدند توضیح داد و در این باره گفت: "من از شدت درد فریاد می زدم و در همان لحظه چند نجات غرق به کمکم آمدند و سعی کردند تا پای مرا از دهان بزرگ آن سفره ماهی منحوس بیرون بکشند و پس از آن سریعا با اورژانس تماس گرفتند و مرا به بیمارستان رساندند". 

او همچنین پس از 4 روز از بیمارستان مرخص شد و در ادامه گزارشات خود نیز اظهار کرد که درد آن گازگرفتگی تا حدی کمتر شده و در حال حاضر تنها جای کوچکی از زخم آن بر مچ  پایش به جا مانده است.

اما نجات غریقان در گزارشی در این باره عنوان کردند که این حادثه چندان برایشان عجیب نبوده چرا که تا کنون چندین فرد طعمه گازگرفتگی انواع سفره ماهی ها در این ساحل پر خطر قرار گرفته اند. 

بنجامین که در حقیقت از روحیه بالایی برخوردار است همچنین در این باره گفت: " من به هیچ عنوان قصد انتقام از این سفره ماهی گرسنه را ندارم زیرا هرچه که باشد این اشتباه من بود و نباید بدون اجازه وارد خانه او می شدم! مطمئنا این حیوان از نزدیک شدن پای یک بیگانه به او ترسیده و یک واکنش دفاعی از خود نشان داده و بنابراین این حادثه حقم است!".

0_Stingray (1)

0_Stingray

165992810_10102950072827249_8648401168373463389_njpeg

منبع: Daily Star

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی