|

سرقت و دزدی

فردی که 27 سگ خانگی را دزدیده بود، توسط نیرو های پلیس دستگیر شد

یک زن 45 ساله و دو پسر نوجوان پس از دزدیدن 27 سگ خانگی، دستگیر شدند.

لینک کوتاه کپی شد

در یکم آوریل سال جاری پلیس اسکس در انگلیس، یک زن و دو پسر نوجوان را پس از  یافتن نوزده سگ بالغ و هشت توله سگی که دزدیده و در زیرزمین خانه شان پنهان کرده بودند، بین شش تا ده هفته پیدا و دستگیر کرد. 

همچنین نیرو های پلیس در پی انجام این تحقیقات در مورد این پرونده، یک زن 54 ساله و دو پسر نوجوان 14 و 16 ساله که 27 سگ خانگی را دزدیده بود، دستگیر و تمام آن سگ های  بی گناه را نجات داد. 

نیرو های پلیس همچنین احتمالمی دهند که بعضی از این سگ ها در طول این مدت در خانه آن زن 45 ساله به دنیا آمده باشند.

پلیس اسکس اکنون در حال تحقیق برای قصد آن افراد در دزدیدن این حیوانات بی گناه است و اعلام کرده که به محض انجام تحقیقات لازم بر روی پرونده، آن ها را به صاحبانشان باز می گرداند. 

رئیس پلیس این پرونده نیز در مصاحبه ای در این راستا گفت: "ما می دانیم که دزدین سگ های خانگی دوست داشتنی که صاحبانشان تعلق خاطر بسیاری به آنها دارندف می تواند تاثیرات ویران کننده ای را به خصوص بر کودکانی که دارای یک سگ خانگی هستند، بگذارد و بنابراین با جدیت کامل علت این سرقت ها را پیگیری می کنیم". 

او همچنین در گزارش دیگری در این باره افزود: "یکی از سارقان در هنگام بازجویی اعتراف کرد که از کودکی علاقه زیادی به داشتن حیوانات خانگی داشته و همیشه با مخالفت خانواده خود رو به رو شد و یا بعضی از آنها شاهد بیماری و یا مرگ زود هنگام سگ هایشان بوده اند و به همین علت به دزدیدن سگ های خانگی رو آورده اند. اما ما به خانواده های این حیوانات دوست داشتنی اطمینان می دهیم که به زودی سگ هایشان را به آنها بر می گردانیم و تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا دیگر سرقت هایی از این دست اتفاق نیفتد". 

0_JS232010635

1_JS232037052

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها