|

دنیا جهانبخت و خبر بارداری اش؛ دنیا جهانبخت مادر شد؟

دنیا جهانبخت با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد که مادر شده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

دنیا جهانبخت خبر در یک ویدیو در صفحه اینستاگرام خود، بی بی چک (تست بارداری) مثبت خود را نشان داد و اعلام کرد که باردار است، در فیلم زیر ببینید.

دنیا جهانبخت با انتشار این ویدیو نام مهراد جم را تگ کرده است. هر چند بسیاری از کاربران معتقد هستند که این نیز بازی جدیدی برای جذب فالوئر و ایجاد جنجالی در صفحه اینستاگرام برای افزایش فعالیت کاربران است. هر جند می تواند صحت داشته باشد. اما این اولین بار نیست که یک شاخ مجازی با اعلام خبر بارداری کاربران را سر کار می‌گذارد و بعد از گذشت چند ماه خبری از به دنیا آمدن فرزند نیست.

12

طی روزهای گذشته ریحانه پارسا نیز یک بی بی چک مثبت شده را پست کرد، اما پس از ساعاتی آن پست را پاک کرد.

حالا ریحانه پارسا نیز این پست دنیا جهانبخت پشتیبانی کرده و آن را در استوری خود بازنشر داده است. حقیقت یا بازی تازه ای برای برسرزبان افتادن و جذب فالوئر را زمان مشخص خواهد کرد.

 

ماجرای رابطه دنیا جهانبخت و مهراد جم

دنیا جهانبخت چهره مشهور اینستاگرامی بعد از رابطه با امیر تتلو و ساسی مانکن با مهراد جم خواننده جوان وارد رابطه شد. مهراد جم یکی از خوانندگان پاپ کشور که با آهنگ شمال به شهرت رسید، در جدیدترین عکس منتشر شده از او دنیا دیده می شود و در عکس مشخصه که این دو شخص با هم وارد رابطه عاشقانه شدند

طبق اخبار رسیده دنیا جهانبخت دختر پر حاشیه اینستاگرامی با مهراد جم خواننده تازه کار پاپ وارد رابطه دوستی شده است. عکس دو تایی مهراد جم با دنیا جهانبخت در گذشته نیز منتشر شده بود اما فقط در حد شایعه باقی مانده بود اما این بار مهراد جم با انتشار استوری در اینستاگرام خود که در حال خواندن آهنگی از رضا پیشرو خواننده رپ است شایعه دوستی و رابطه اش با دنیا جهانبخت را به حقیقت بیشتر نزدیک کرد.

 

منبع: مجله بخار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سعید ارسالی در

    اینکه عادیه براش چندین بچه رو از بین برد مال شوهر های قبلیش خخخ این یکی براش بهترین لحظه زندگیش شده

  • ناشناس ارسالی در

    به قول جنابخان: خالی خالی؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها