|

جسد آزاده نامداری را چه کسی پیدا کرد؟! + جزییات اولیه

جسد آزاده نامداری امروز زمانی پیدا شد که مادرش با نگرانی از بی خبری خود را به خانه او در سعادت آباد رساند و با چاقو در را باز کرد و با…

لینک کوتاه کپی شد
1

جسد آزاده نامداری امروز زمانی پیدا شد که مادرش با نگرانی از بی خبری خود را به خانه او در سعادت آباد رساند و با چاقو در را باز کرد و با داخل شدن به خانه خودش را در برابر جسد آزاده نامداری دید.  خیلی زود ماجرا به پلیس اطلاع داده شد و ماموران کلانتری 134 شهرک غرب خود را به صحنه مرگ پرابهام و مرموز آزاده نامداری رساندند و خود را در برابر جسد او دیدند.

با توجه به مرموز بودن مرگ آزاده نامداری خیلی زود به بازپرس کشیک قتل تهران و ماموران اداره 10 پلیس آگاهی مخابره شد و آنان خود را همزمان با تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی در صحنه حاضر شدند و در بررسی های اولیه تصور رفت آزاده نامداری خودکشی کرده است اما این فرضیه قطعی نیست در واقع باردار بودن خانم نامداری تا حدودی این فرضیه را رد کرده است.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا قتل مرحومه آزاده نامداری وجود ندارد. قاضی محمد شهریاری درباره علت فوت آزاده نامداری اظهار کرد: هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا دگرکشی مرحومه آزاده نامداری وجود ندارد. 

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران افزود: هیچگونه آثار ضرب و جرحی بر روی پیکر خانم نامداری یافت نشده و علت فوت وی، منوط به آزمایشهای سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است که توسط پزشکی قانونی صورت می‌گیرد. معاون دادستان تهران تصریح کرد: اینکه بگوییم فوت خانم نامداری به علت قتل یا جنایت بوده، منوط به بررسی آزمایشگاهی است.

منبع: رکنا، تسنیم

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خدا رحمتش کنه

  • م ارسالی در

    واقعاازدرگذشت خانم آزاده نامداری عزیزمتاثرشدم خیلی اجرای ایشون رودوست داشتم مجری دوستداشتنی بودن بااینکه ازجمع طرفداراشون رفتن ولی یادشون همیشه درقلب وخاطرماهست وهمچنان دوستش داریم روحش شاد🌷

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی