|

برای خرید کالسکه سیسمونی باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

یکی از پر کاربرد ترین ، مهمترین و البته گرانترین وسایل سیسمونی کودکان کالسکه است.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از پر کاربرد ترین ، مهمترین و البته گرانترین وسایل سیسمونی کودکان کالسکه است که بدلیل مصرف مورد نیازی که دارد و قیمتی که به خانوار تحمیل می کند خانواده ها سعی می کنند در انتخابش با تفکر بیشتری عمل کنند تا با بودجه ای که در نظر دارند بهترین انتخاب را باتوجه به سطح خواسته هایشان برای خود و فرزندشان داشته باشند.

می توان گفت نیازی نیست شما خرید کالسکه را قبل از بدنیا آمدن نوزاد خود انجام دهید البته اگر بیم این دارید که پولی که کنار گذاشته اید مصرف شود یا کالای موردنظرتان گرانتر شود خوب بهتر است که تهیه اش کنید . در اینصورت پیشنهاد ما این است که اگر می خواهید زودتر از زایمان بخرید ابتدا مدل مناسبی را انتخاب کنید و با مقایسه قیمت ها چه در مغازه ها یا سایت های فروش اینترنتی سیسمونی منتظر فرصتی باشید که کالسکه مد نظرتان تخفیف بخورد تا تهیه اش کنید .

برای ماه های اولیه کریر حمل کننده زودتر نیاز هست پس اگر از انواع چند تکه کامل میخواهید خرید داشته باشید نیز باید قبل از بدنیا آمدن کوچولو خریدتان را کرده باشید تا کریر اش را بتوانید با توجه به بازه سنی شروع مصرف قید شده توسط سازنده استفاده کنید .

اما به چه نکاتی توجه کنیم تا انتخاب مناسبتری داشته باشیم ؟

بودجه

خوب قرار است برای کلی آیتم در لیست سیسمونی نوزاد پول کنار بگذارید باید مشخص کنید چه مقدار از این مبلغ کل برای کالسکه است تا بدانیم باید در چه رنجی و میان چه مدلهایی انتخاب داشته باشیم . قرار نیست مبلغی دقیق عنوان کنیم ، همین که بگوئیم از این مبلغ تا فلان مبلغ یا مثلا نهایتا تا این مقدار این خود تصمیم گیری را مشخص تر می کند . اگر بودجه شما محدودیت ندارد که خوب طبعا می توانید مدلهای برتر بازار جهانی را در خرید کالسکه مدنظر داشته باشید.

image_21dc068ff03c148b8c7bd4f116fe18e864a3d2e1

نوع استفاده کالسکه

همه می دانیم که قرار است از این وسیله برای جابجایی کودک استفاده شود اما همانطور که در بازار سیسمونی فروشی ها دیده اید می توان گفت مثل ماشین ها که انواع شاسی بلند ، استیشن ، کروک ، هاچ بک و ... دارند . کالسکه هم این روزها تنوع ظاهری و عملکردی زیادی دارد برخی اسکلت محکمتری برای استفاده های سنگین تر دارند برخی دیگر ساختار ظریف تر برای جابجایی راحت و کمتر جا گرفتن . برخی چندتکه هستند و نمونه هایی یک تکه ولی چند کاره .

پس باید ببینیم ما می خواهیم استفاده شهری و روزانه بیشتر داشته باشیم که در اینصورت باید نمونه های با چرخ های مستحکم و بزرگ و اسکلت بندی محکم بگیریم که قابلیت مانور خوبی داشته باشند و از پس دست اندازهای احتمالی خیابان هم بربیایند . در این نوع استفاده پدر و مادرها احتمالا خریدی هم در مسیر خواهند داشت و وسایلی هم همراه پس بهتر است کالسکه ما محفظه نگهداری وسایل خوبی داشته باشد .

اما اگر دوست داریم در لیست سیسمونی مدلی داشته باشیم که راحت تر جابجایش کنیم و میخواهیم در سفر و گردش های زیاد بیرون از خانه مان کمک حال باشد ، در ماشین بخوبی جای بگیرد و در منزل هم فضای زیادی اشغال نکند باید سراغ خرید کالسکه های به اصطلاح مسافرتی برویم که براحتی تاشده و در حالت جمع شده کوچک و قابل حمل تر می شوند .

این روزها خیلی از مدلها به این ویژگی محبوب مجهز شده اند حتی خیلی از کالسکه هایی که در نگاه اول شاید بزرگ و حجیم به نظر برسند توسط شرکت های معتبر سازنده به این قابلیت محبوب تجهیز شده اند . حتی مدلهایی در بازار هست که اصطلاحا" بهشان هواپیمایی می گویند یعنی طوری تا می شوند که حتی در کابین مسافربری هواپیما هم می شود حمل کرد .

تجربیات خریداران

پس از اینکه مقدار پولی که از لیست سیسمونی فرزندتان می خواهید برای بخش خرید کالسکه صرف کنید را تعیین کردید و نوع استفاده خود را مشخص نمودید باید به جمع بندی در میان چندین مدل رسیده باشید حالا نوبت این است که از تجربه های خریداران پیشین آگاه شوید . امروزه با وجود فروشگاه های خرید اینترنتی محصولات کودک شما می توانید با مراجعه به آنها و پیدا کردن مدلهای مدنظر خود نظریات سایر خریداران را در خصوص آن ها بخوانید و ببینید رضایت داشته اند یا خیر .

انجمن های گفتگوی آنلاین مادران هم می توانند راهگشا باشد ، حتی شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام را هم می توان به این لیست افزود که کامنتهای متعددی در آن وجود دارد . اگر کالسکه های مدنظرتان از مارکهای معروف بین المللی هست و به زبان انگلیسی هم تسلط نسبی دارید می توانید در گوگل با درج عنوان کامل کالا به اضافه واژه review به اطلاعات کامل تری نظیر بررسی های تخصصی دست یابید که به شما در تصمیم گیری بهتر کمک شایانی خواهد کرد .

image_450a3ae2003d1de3992b01d207d2452a85ee12fc

چه مارکهایی در زمینه ساخت کالسکه صاحب سبک هستند

چیکو : خیلی از خانواده های ایرانی با محصولات سیسمونی این برند ایتالیایی آشنایی دارند . چندین مدل خوب از چیکو در بازار سراغ می توان گرفت.

گراکو و برایتکس که هر دو در این حوزه شناخته شده هستند و صندلی ماشین های خیلی خوبی هم می سازند

ایون فلو  ، بیبی ترند و سامر نیز از دیگر پرچم داران این بخش مهم بازار محصولات نوزادی هستند

برخی مدلها هم بدون قدمت در حوزه ساخت وسایل کودک با نمونه ای کارآمد همه را شگفت زده کرده اند مثل : babyzen  یا Doona

اگر علاقه به تولیدات کشورمان هم دارید اگرچه تنوع کمی برای انتخاب خواهید داشت اما می توانید خرید کالسکه را بودجه خیلی کمتری انجام دهید البته که کیفیتی در سطح نمونه های برتر جهانی نخواهید داشت اما خوب شاید برای خیلی خانواده ها همین تولیدات داخلی کار راه انداز و کافی باشد که به همان موضوع سطح انتظاری که شما از محصولتان دارید برمی گردد که خودتان باید این موضوع را تعیین کنید .

البته های مدلهای داخلی با گران شدن کالاهای وارداتی رونق بیشتری یافته اند و شرکت های تولیدی بیشتر از پیش در تکاپو عرضه نمونه هایی مطابق برنیاز مصرف کنندگان ایرانی برآمده اند ولی لازم به ذکر است که در هر زمینه ای پیشرفت در رقابت بدست می آید و امیدواریم در آینده شاهد عرضه کالاهایی توسط شرکتهای داخلی باشیم که قابلیت صادرات را هم داشته باشد و بتواند نام ایران را در سایر کشورها سربلند گردانند.

امروزه وجود فروشگاه های آنلاین سیسمونی متعدد در سراسر دنیا کمک قابل توجهی به تازه پدر و مادران در پیدا کردن ، انتخاب محصولات مد نظر خوب و مقایسه قیمتها برای خرید وسایل کودک کرده اند که در کشور ما هم از این دست سایت های خوب کم نیستند . سایت اونت ایران یکی از وبسایتهای فعال با قدمتی چند ساله می باشد که تخصصی در زمینه فروش محصولات اونت انگلستان فعالیت دارد و شما می توانید محصولاتی شامل شیشه شیر ، دوربین ، ظروف غذا ، لیوان ، دوربین ، لوازم کمک شیردهی برای مادر و خیلی از این دست موارد را با بالاترین کیفیت از این سایت https://aventiran.ir تهیه کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها