|

حقوق کارگران در سال ۱۴۰۰ حداقل باید ۲۰ درصد افزایش پیدا کند!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق کارگران در سال ۱۴۰۰ حداقل باید ۲۰ درصد افزایش پیدا کند تا کارگران بتوانند نیاز‌های معیشتی…

لینک کوتاه کپی شد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق کارگران در سال ۱۴۰۰ حداقل باید ۲۰ درصد افزایش پیدا کند تا کارگران بتوانند نیاز‌های معیشتی خود را جبران کنند.

حسن لطفی با اشاره به موضوع تعیین حقوق و دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۰ گفت: ما باید ارزیابی درستی از هزینه تمام شده تولید در دست داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نرخ رشد تورم باید در تعیین حقوق و دستمزد کارگران مد نظر قرار گیرد، بیان داشت: ما باید نرخ رشد تورم و همچنین آنالیز هزینه‌های تولید را در یک کفه ترازو گذاشته و در کف دیگر ترازو ارزیابی از فعالیت کارگر در تولید محصولات مختلف داشته باشیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: به جای اینکه فشاری به کارگر وارد شود، دولت باید بیاید و بخشی از هزینه‌های تولید را کاهش داده تا به کارگر فشار نیامده و حقوق کارگران پایین نیاید.

وی تاکید کرد: در این رهگذار حتی ما پیشنهاد می‌کنیم که سود کارفرما هم مقداری کم شود تا کارگر متحمل فشار‌های زیادی نشود.

این نماینده مجلس بیان داشت: به اعتقاد بنده حقوق کارگران در سال ۱۴۰۰ حداقل باید ۲۰ درصد افزایش پیدا کند تا کارگران بتوانند نیاز‌های معیشتی خود را جبران کنند.

منبع:میزان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حسین ارسالی در

    این نماینده مجلس سیره
    آخه ۵۰ درصد هم دردی دوا نمیکنه تو میگی ۲۰ درصد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها