|

شرط استخدام در آموزش و پرورش چیست؟

وزیر آموزش و پرورش گفت:تنها یک مسیر برای جذب و استخدام به آموزش و پرورش تصویب کردیم و آن هم از طریق کنکور و دانشگاه فرهنگیان است.

لینک کوتاه کپی شد

وزیر آموزش و پرورش گفت:تنها یک مسیر برای جذب و استخدام به آموزش و پرورش تصویب کردیم و آن هم از طریق کنکور و دانشگاه فرهنگیان است

محسن حاجی میرزایی در جمع معلمان برگزیده تبریز با بیان این‌که مهم ترین مسئله آموزش و پرورش، نیروی انسانی و عنصر بی‌بدیل نظام تعلیم و تربیت «معلم» است، تصریح کرد: امنیت، آرامش و معیشت معلم برای ما اهمیت بسیاری دارد؛ بنابرین درصدد اجرایی کردن رتبه بندی معلمان براساس کیفیت کار آنان برای افزایش انگیزش و آرامش آن ها هستیم .

وی بنیان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را بر منابع انسانی دانست و افزود: اگر منابع انسانی متعهد در اختیار داشته باشیم، می‌توانیم مسیر اجرایی‌سازی سند را  طی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در تعیین تکلیف نیروها و جذب نیروی انسانی با کیفیت، پیشتاز بودیم و در شورای عالی انقلاب فرهنگی، تنها یک مسیر برای جذب و استخدام به آموزش و پرورش تصویب کردیم و آن هم از طریق کنکور و دانشگاه فرهنگیان است.

منبع:رضوی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مرادیان ارسالی در

    پس تکلیف نیروهای پیش دبستانی ونهضتی وخرید خدمات وحق التدریس های بعد از سال 92چی میشه بعد از این همه سال کار نباید تعیین تکلیف بشن!!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی