|

جنجال وکیل همسر ساسی مانکن درباره ساسی، دنیا جهانبخت و برسام

مصاحبه شاهین صمدپور با مریم عباسی در مورد برسام پسری که وجودش هیچ وقت از طرف ساسان یافته (ساسی مانکن) تایید نشد.

لینک کوتاه کپی شد

پس از انتشار موزیک ویدئوی ساسی مانکن با حضور الکسیس تگزاس یکی از بازیگران جنسی و سرشناس این صنعت در دنیا، انتقادات به‌سوی این خواننده مبتذل شدت پیدا کرد.

حال چند روزی است که پرده از واقعیتی برداشته شده که نشان می‌دهد ساسی مانکن قبلاً همسری به‌نام سایه عباسی داشته و حتی از او فرزند پسری دارد که مدت‌هاست همسر و فرزندش را رها و تعهدی را در قبال آن‌ها نپذیرفته است.

حال، مریم عباسی وکیل همسر سابق ساسی مانکن (سایه عباسی) در مصاحبه با شاهین صمدپور روی به افشاگری علیه این خواننده جنجالی آورد.

پست اینستاگرامی شاهین صمدپور

سلام عزیزای دلم

متاسفانه تو کشور ما میزانی از افراطی گری وجود داره و همین باعث شده یه تعدادی از هموطن های ما احساس بکنن هر چیزی که روبروی این افراطی گریه میشه اسمشو گذاشت شادی.

اتفاقن همین تحجر دقیقن معکوس عمل کرده و در موارد زیادی باعث شده طیفی از مردم ما هرآنچیزی که به نام شاد بودن بهشون عرضه میشه رو بدون اندازه گیری با خط کش و ملاک های اخلاقی بپذیرنش و کم کم و به مرور زمان حساسیت هاشون رو در برابر هنر غیر اخلاقی از دست بدن.

ساسی مانکن ها و امثالهم تو همچین شرایطی هستش که رشد می کنن و طرفدار پیدا می کنن

بگذریم؛

حرف و سخن در اینباره بسیاره،

امیدوارم که از این به بعد خودمون در مقابل اتفاقات مهمی که در ظاهر کوچیک و سطحی شمرده میشن بخصوص در حوزه ی کودکان حساسیت بیشتری نشون بدیم و از آینده ی بچه های گل کشورمون بیشتر مراقبت کنیم.

ممنون از خانم عباسی

و البته ممنونم از این پسر دوست داشتنی و تو دل برو برسام عزیزم، قربون اون عمو شاقین گفتنت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها