|

سریال چوب خط و بازگشت عجیب ژوله به تلویزیون

سریال چوب خط به زودی از شبکه سوم سیما پخش می شود.

لینک کوتاه کپی شد

 سریال طنز «چوب خط» قرار است به زودی از شبکه سوم سیما در نیمه دوم اسفند ماه به روی آنتن رود. سریالی که در میان بازیگران آن، نام «امیر مهدی ژوله» به چشم می خورد؛ بازیگری که پله های شهرت را با نویسندگی در سریال های طنز مهران مدیری و مهدی مظلومی و سپس بازی در همان سریال ها تجربه کرده است. سریال هایی که به میزبانی شبکه سه به روی آنتن سیما رفته اند.

بازیگران سریال چوب خط چه کسانی هستند؟

الهام پاوه‌نژاد، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، بهار کاتوزی، محمدجواد جعفرپور، امیرعباس نورزایی و (با حضور) امیرنوری، محمدرضا چلنگر، رضا ناجی، کریم قربانی، نازنین کیوانی، افشین آقایی، گلشید بحرایی، مونا کرمی، بهناز بستان‌دوست و (باهنرمندی) علیرضا خمسه، اکبر عبدی و مینا جعفرزاده بازیگرانی هستند که در «چوب خط» به ایفای نقش می‌پردازند. ظرف روزهای آتی یک بازیگر مطرح دیگر نیز به سریال اضافه خواهد شد.

 

ماجراهای ژوله و صداوسیما

ماجرای ژوله با صدا و سیما و اعتراض ها، مسخره کردن ها و عذرخواهی هایش دیگر نخ نما و تهوع آور شده است. ژوله با توانایی هایی که در این سال ها کسب کرده به استاد موج سواری در فضای مجازی تبدیل شده است.

هنوز کمپین «من و سانسورچی» جناب ژوله از خاطرمان نرفته است. کمپینی که از طرف این فیلمنانه نویس در فضای مجازی به راه افتاد و از همکارانش در عرصه تهیه سریال های تلویزیونی خواست تجربه های خود را از سانسور روایت کنند.

ژوله در بخشی از متنی که در اینستاگرام منتشر کرده بود یکی از معضلات نمایش زنان در تلویزیون ایران را علاوه بر «رعایت حجاب» و «عدم آرایش»، مشخص نبودن «حجم» اندام بدن آنها عنوان کرده بود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها