|

عکس شاهرخ استخری و همسرش در کنار فرزندانشان

عکس شاهرخ استخری و خانواده اش در خارج از کشور

لینک کوتاه کپی شد

شاهرخ استخری بازیگر مطرح تلویزیون و سینما کشورمان است . شاهرخ استخری 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد . شاهرخ استخری در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از همسر و فرزندانش منتشر کرده است که این عکس ها با باز خورد زیاد کاربران فضای مجازی همراه شد . در ادامه شما می توانید عکس شاهرخ استخری و همسرش را در زیر متن مشاهده نمایید :

honarmandan_1614432023

عکس خواهر شوهر همسر شاهرخ استخری

عکس دیده نشده سپیده بزمی پور همسر شاهرخ و خواهر شوهرش را در کنار هم می بینید . نیلوفر استخری خواهر شاهرخ است . نیلوفر 16 شهریور 1366 در تهران متولد شده است و ازدواج کرده و متاهل است .

عکس-لو-رفته-همسر-شاهرخ-استخری-33497 (1)

لایف استایل چه شغلی است؟

شغل لایف استایل در اینستاگرام به بلاگری می گویند که درباره سبک زندگیش و اتفاقات روزمره روزانه پست ارسال می کنه ولی در واقعیت اکثر رویدادها ساختگی و برای تبلیغ یک محصول است. (مثلا یک کیف دستی خرید می کنند و برند آن را پیشنهاد می دهند ولی در اصل کل این خرید یک برنامه تبلیغاتی از قبل برنامه ریزی شده است)

3154-780x470

طبق ادعای فعالین اینستاگرام بلاگر لایف استایل بالاترین دستمزد در اینستاگرام را دارد و شخصی که به تعداد فالوورهای همسر شاهرخ استخری در اینستاگرام فالوور داشته باشد در ماه چند میلیارد درآمد دارد.

البته در اینستاگرام بلاگر های (لایف استایل) زیادی هستند که حتی فالوورهای آنها از خانم بزمی پور بیشتر است. اما نکته جالب این است که حالا اینستاگرام از طلافروشی هم بیشتر سود می دهد!

file

خلوت دو‌نفره شاهرخ استخری و ‌همسرش

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ بازیگر معروف سینمای ایران در بسیاری از فیلم های سینمایی و سریال های شبکه خانگی نقش آفرینی کرده است. شاهرخ استخری اکنون یکی از چهره های شناخته شده تلویزیون و سینما می باشد. عکسی که شاهرخ استخری با همسرش در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها