|

جولیا پانلی بازیگر ایتالیایی نقش لوسیا در گیسو کیست؟+ بیوگرافی

جولیا پانلی بازیگر ایتالیایی قرار است در سریال گیسو ایفای نقش کند

لینک کوتاه کپی شد

جولیا پانلی از فارغ التحصیلان کارگاه بازیگری آوا (کارگاه بازیگری سعید روستایی) توسط منوچهر هادی برای نقش لوسیا در سریال گیسو انتخاب شد. این نقش یکی از کاراکتر های اصلی گیسو می باشد.

جولیا متولد سال ۱۹۹۴ در شهر روم ایتالیا می باشد و گفته شده بود که جولیا توسط محمدرضا گلزار به این مجموعه معرفی شده که این خبر تکذیب شد.

جولیا توسط گلزار معرفی شد؟

یه سری ادمهای مغز فندقی و بیمار روانی از وقتی فیلمبرداری سریال گیسو شروع شد شایعه کردند که خانم جولیا بازیگر سریال گیسو از طرف رضا گلزار عزیزمون به این پروژه معرفی شدند و شایعاتی بی پایه و اساس مبنی بر رابطه عاشقانه بین سوپراستار عزیزمون و خانم جولیا از خودشون ساختن. خانم جولیا این پست اینستاگرامی را در اینستاگرامشون گذاشتند تا به همه شایعات به امید خدا پایان داده شود.

julia-panley-3

لوسیا در گیسو

طبق گفته ها جولیا پانلی قرار است نقش لوسیا در سریال گیسو را بازی کند و این هنرمند جز کاراکترهای اصلی سریال خانگی گیسو است . گفته شده جولیا توسط محمدرضا گلزار به سریال معرفی شده که بعدا این ماجرا تکذیب شد

سریال گیسو یا همان عاشقانه 2 اکنون در حال فیلمبرداری است . گیسو را منوچهر هادی کارگردان عاشقانه 2 کارگردانی می کند و هومن کبیری هم تهیه کننده این سریال است.

از جمله بازیگران سریال گیسو می توان به رضا گلزار ، هومن سیدی ، ساره بیات ، حسین یاری نام برد و از بازیگران جدید این مجموعه هم می توان از بهاره رهنما ، سانیا سالاری و هانیه توسلی اسم برد که در این سریال جایگزین مهناز افشار شده است

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها