|

مجید صالحی در دورهمی مهران مدیری البته با 9 ماه تاخیر!

دورهمی با حضور مجید صالحی به علت حواشی که در برنامه اینترنتی «ام شو» داشت بلاخره بعد از 9 ماه تاخیر دیشب پخش شد.

لینک کوتاه کپی شد

برنامه دورهمی با حضور مجید صالحی بازیگر طنز پیشین و بازیگر نقش های جدی کنونی در حالیکه طبق خبرهای پخش شده در اینستاگرام رسمی برنامه «دورهمی» در خرداد ماه سال 99 قرار بود پخش شود اما به علت حاشیه های او در برنامه اینترنتی «ام شو» پخش این برنامه با تاخیر 9 ماهه همراه بود و شب گذشته (6 اسفند 99) همراه با حاشیه هایی که هیچ وقت ثابت نشد علت این تاخیر چه بوده پخش شد.

 

مجید صالحی و دردسر دوقلوهایش

در بخش ابتدایی گفتگو صالحی درباره دو قلوهایش گفت:حنا و آروین دو قلو‌های من هستند. دغدغه و نگرانی بسیاری برای آینده آن‌ها دارم. به نظرم دنیای فضای مجازی و زندگی دیجیتال یک مقدار خطرناک است.

وی ادامه داد:من از زمانی که بچه‌ها به دنیا آمدند کارگردانی نکردم، چون زحمت آن‌ها ۱۰ برابر است. بیشتر بازیگری کردم تا اینکه دو سال پیش سریال «سال‌های دور از خانه» و فیلم سینمایی «زیر نظر» و داشتم.

مدیری درباره وابستگی بچه‌های دوقلو گفت: من از نزدیک دیدم که بچه‌های دوقلو با هم می‌خوابن، با هم گرسنه می‌شوند با هم سر و صدا می‌کنند. شاید جالب باشد اولین پنج قلو‌هایی که در جهان سال ۱۳۵۵ زنده ماندند، بچه‌های دختر عموم هستند.

وی افزود: دوتا پسر و سه دختر داشت. من آن روز‌ها دیدم که دختر عموم چه سختی را تحمل کرد. پنج تای آن‌ها با هم جیغ می‌زدند و ... رابطه آن عجیب بود. اما حالا همه تحصیل کرده شدند.

 

چرا برنامه دورهمی با حضور مجید صالحی در خرداد ماه پخش نشد؟

شب گذشته ۶ اسفند ماه، برنامه «دورهمی» با حضور مجید صالحی روی آنتن شبکه نسیم رفت. این قسمت از برنامه که در بهار سال جاری ضبط شده بود، قرار بود در روزهای پایانی خرداد ماه پخش شود، اما با وجود اطلاع‌رسانی و حتی پخش تیزر، روی آنتن نرفت.

این گفتگو در حالی با گذشت ۸ ماه از موعد نخست، در کنداکتور قرار گرفت که صفحه رسمی اینستاگرام برنامه «دورهمی»، این بار برای پخش آن بر خلاف روال معمول هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی صورت نداد.

خرداد ماه پس از پخش نشدن این گفتگو، بر اساس شایعات منتشرشده، به نظر می‌رسید فعالیت‌های مجازی مجید صالحی از جمله اجرا در برنامه اینترنتی «ام‌شو»، مانع از پخش گفتگوی وی در برنامه «دورهمی» شده است، اما این امر هیچ‌گاه به صورت رسمی توسط شبکه نسیم تایید یا رد نشد.

 

مجید صالحی از نقش های طنز تا نقش های جدی

مجید صالحی درگذشته بازیگر طنز تلویزیون و سینما بوده است که در حال حاضر تغییر رویه داده و در فیلم هایش نقش جدی بازی می کند. در فیلم های «شاه کش» و «صدای خاموش» مجید صالحی نقش های جدی و به دور از طنز دارد.

966cef72-c2d2-49e4-b18c-ca223a5d2251شاه کش

 

e6089c6f-af90-460e-8eb9-edd30f69a53eصداهای خاموش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی