|

زن جوان چرا امامزاده باقر بیستون را آتش زد؟

ساعتی پیش چند زائر زن در قسمت بیرونی امامزاده و پشت یکی از پنجره‌های چوبی اقدام به روشن کردن شمع کرده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت: آتش‌سوزی رخ داده در بخشی از ساختمان امامزاده باقر (ع) شهر بیستون خوشبختانه خسارت جانی به همراه نداشت و با حداقل خسارت به کتابخانه مهار شد. 

سرهنگ علی عزیزیان گفت:پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد آتش‌سوزی در محوطه امامزاده باقر (ع) شهر بیستون، تیمی از ماموران به محل اعزام شدند. 

او ادامه داد: پس از حضور ماموران، نگهبان امامزاده باقر (ع) به آن‌ها مراجعه و عنوان کرد ساعتی پیش چند زائر زن در قسمت بیرونی امامزاده و پشت یکی از پنجره‌های چوبی اقدام به روشن کردن شمع کرده‌اند. 

فرمانده انتظامی هرسین بیان کرد: طبق اظهارات فرد نگهبان، احتمالا پس از روشن کردن شمع‌ها و سقوط آن‌ها به روی پنجره چوبی، آتش به کتابخانه کوچک امامزاده سرایت کرده است که البته با حضور به موقع عوامل آتش‌نشانی، حریق مهار شد. 

سرهنگ عزیزیان گفت: به جز خسارت جزئی که به کتابخانه وارد آمده خوشبختانه این آتش‌سوزی حادثه جانی و مالی قابل ذکر دیگری به دنبال نداشته است. 

او در پایان از شهروندان و زائران خواست پس از حضور در چنین اماکن مقدسی، رعایت مسائل ایمنی را کرده و در نزدیکی مواد قابل اشتعال و سوختنی از روشن کردن آتش خودداری کنند.

 

امامزاده باقر کیست و کجاست؟

امامزاده باقر(ع) شهر بیستون از نوادگان حضرت امام موسی کاظم (ع) امام هفتم شیعیان است که مرقد شریف ایشان در ۳۰ کیلومتری شرق کرمانشاه مرکز استان قرار دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها