|

ویدیو عجیب سردار آزمون ؛ مادرش پاهاش رو میشوره!

ویدیو منتشر شده از سردار آزمون که در اینستاگرام وایرال شد.

لینک کوتاه کپی شد

سردار آزمون فوتبالیست تیم ملی ایران است. سردار آزمون در صفحه رسمی اینستاگرامش ویدیویی از مادرش که در حال شستن پاهای سردار است منتشر کرد . این ویدیو با بازخورد زیاد کاربران فضای مجازی همراه شد و کاربران فضای مجازی نظراتی مختلفی را راجب این ویدیو منتشر کردند که شما می توانید در کامنت های سردار آزمون مشاهده کنید :


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


زندگی شخصی سردار آزمون

سردار آزمون در 11 دی ماه 1373 در گنبدکاووس واقع در استان گلستان به دنیا آمد. او یک ترکمن اصیل است که به این اصالت افتخار می کند. پدرش خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است که در حال حاضر به مربی گری والیبال مشغول است. مادرش خانه دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد.

سردار-آزمون-در-روسیه

ماجرای نامگذاری سردار آزمون

پدر و مادر سردار، ابتدا می خواستند نام او را پژمان بگذارند. اما پدربزرگ او مانع شد. چون عقیده داشته است نام پژمان که معنی آن پژمرده است، نمی تواند مناسب باشد، به همین دلیل منصرف شدند و نامش را سردار به معنی سربلند گذاشتند.

سردار-آزمون-و-اسب

علاقه به اسب سردار آزمون

سوارکاری یکی از مهمترین علایق من در زندگی است، در حال حاضر سه تا اسب بنام های ژیوانا، سریک و راتیکا دارم که در مسابقات کورس گنبد شرکت می کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Negar ارسالی در

    واا خو سردار مصدومه واسه همین مامانش داره پاشو زیر آب گرم ماساژ میده کجاش عجیبه پسرش پاش درد میکنه داره یع جوره درمانش میکنه مسخرههها

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها