|

محسن علیزاده: نمی‌توانید بگویید مجلس حق دخالت ندارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با مسئول دانستن وزیر اقتصاد بابت اتفاقاتی که در بازار سرمایه رخ داده در واکنش به اظهار نظر واعظی گفت: نمی‌توانید…

لینک کوتاه کپی شد

این شخص مقصر اصلی ریزش بورس است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با مسئول دانستن وزیر اقتصاد بابت اتفاقاتی که در بازار سرمایه رخ داده در واکنش به اظهار نظر واعظی گفت: نمی‌توانید بگویید مجلس حق دخالت ندارد.

محسن علیزاده در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: متاسفانه در توزیع منابع و عدم اجرای دقیق و صحیح توازن منطقه‌ای بی‌عدالتی دیده می‌شود و این موضوع در بودجه سال ۱۴۰۰ به وضوح قابل مشاهده بوده و لازم است اصلاح شود.

وی در تذکری خطاب به وزیر نیرو نیز افزود: بارها و بارها از مشکلات کمّی و کیفی آب شرب در شهرستان‌های سپیدان و بیضاء گفتیم و جلساتی را نیز برگزار کردیم اما تا امروز هیچ اتفاقی نیفتاده و تنها شاهد بی‌تدبیری در این موضوع هستیم.

این نماینده مجلس در تذکر به وزیر کار هم تاکید کرد: فریاد بازنشستگان تامین اجتماعی به دلیل اجرای ناقص قانون همسان‌سازی حقوق و دستمزد بلند شده اما آن را نمی‌شنوید. بنابراین خواستار اجرای هر چه سریعتر این قانون به‌صورت کامل و بدون نقص هستیم.

علیزاده در تذکر به وزیر اقتصاد عنوان کرد: بابت اتفاقاتی که در بازار سرمایه رخ داده، مسئول هستید. واعظی که می‌گوید مجلس دخالت نکند نیز مسئول است چراکه ضلع اصلی این بازار که مردم هستند را فراموش کرده اید. این در حالی است که نمایندگان مجلس به عنوان مدافعان بحق و راستین مردم باید به این حوزه ورود کنند بنابراین نمی‌توانید بگویید مجلس حق دخالت ندارد.

 

منبع:بورس پرس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • یه بدبخت ارسالی در

    من بعنوان یک فرزند بازنشسته تامین اجتماعی فقط ارزوی مرگ میکنم امیدی به این مسعولین ندارم مرگ ماراهم کسی نمیبیند ....

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها