|

عکس جنجالی سارا و نیکا در آغوش هم ؛ پایتخت!

سارا و نیکا دو خواهر دو قلو در آغوش هم چه می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

سارا و نیکا دو خواهر بازیگر تلویزیون کشومان می باشند. سارا و نیکا در صفحه رسمی اینستاگرامشان عکسی منتشر کردند که با بازخورد زیاد کاربران فضای مجازی همراه شد. همچنین این عکس مورد توجه مردم قرار گرفت و نظراتی متفاوتی را بیان کردند. در ادامه شما می توانید عکس سارا و نیکا را در زیر متن مشاهده نمایید.

sara.forghani.original_1607279275_1


تمامی رویداد های مهم را در سایت  شایانیوز  مشاهده نمایید.


واکنش تتلو به عکس سارا نیکا فرقانی اصل در استخر

انتشار عکس سارا نیکا فرقانی اصل در استخری در خارج از کشور با حواشی فراوانی همراه بوده است. به نظر می رسد یک ایرانی که تصادفا در آن استخر حضور داشته است بدون رعایت اخلاق عکس دو بازیگر جوان ایرانی را منتشر کرده است. پس از انتشار عکس نیمه برهنه سارا و نیکا در ساتخر واکنش های فراوانی به این ویدئو صورت گرفت. برخی از آنها حمایت کردند و برخی دیگر معتقدند آنها باید به قوانین کشور خودشان هم احترام بگذارند. یکی از عجیب ترین واکنش ها واکنش تتلو به فیلم استخر سارا و نیکای پایتخت بود. تتلو که پیشتر به دلیل حجاب این دو دختر ادعا کرده بود از آنها خوشش می اید از انتشار این عکس ها ناراحت شد و نوشت: « عکس لُختی سارا و نیکارو دیدم . اینا همون به دردِ نقی و آقای هویج میخورن. طبیعت خوب میدونه کی رو بذاره بغل کی. عمه مهینه من با هشتصد سال سن از اینا خوش هیکل تره.»

 برف بازی و شیطنت سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی بازیگران جنجالی سریال پایتخت که به دلیل حذف شدن از سری جدید پایتخت حاشیه های زیادی را به همراه داشته اند فیلمی از برف بازی شبانه خود در کشور سوئد را منتشر کرده اند.

پرده اول؛ حضور متفاوت سارا و نیکا در اینستاگرام

نوروز سال 1399 فصل ششم سریال پایتخت از شبکه یک سیما پخش شد و این دو بازیگر هم به مانند پنچ فصل گذشته به ایران آمدند و در فصل ششم پاینتخت حضور داشتند. هنوز زمان زیادی از پایان ناتمام پایتخت 6 نگذشته بود که ویدیوهای عجیب از سارا ذو نیکا در فضابی مجازی پخش شد که این دو بازیگر نوجوان با پوششی بسیار متفاوت از آنچه مردم از این دو در سریال پایتخت سراغ داشتند در مهمانی و جشن های مختلط حضور داشتند و بعضا حرکات نامتعارف و خارج از عرف انجام می دادند.

thm_863_983710_914

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها