|

ماجرای عجیب در زندان

زدن مخ یک زن توسط دو قاتل در زندان!

شنیده می شود که دو نفر از بدنام ترین قاتلان انگلیس در حال رقابت هستند تا مخ یک زن را از پشت میله های زندان بزنند.

لینک کوتاه کپی شد

شان مرسر در حال گذراندن محکومیت 22 ساله اش در زندان HMP به دلیل تیراندازی در سال 2007 به ریز جونز 11 ساله می باشد. این قاتل اکنون یک نامزد دارد که به زودی تبدیل به دوست مکاتبه ای او خواهد شد. اما اکنون اعتقاد بر این است که کیاران 'سایکو' استپلتون ، که در سال 2011 دانش آموز 23 ساله، آنوج بیدو را به ضرب گلوله کشته و به قتل رسانده است نیز، نامه هایی از طرف خود برای آن دختر می نویسد و برای تحت تأثیر قرار دادن او، وعده های یک زندگی پر زرق و برق و مرفه را می دهد.

 

استپلتون چگونه با آن دختر آشنا شد؟

ظاهرا وقتی نامزد مرسر برای ملاقات در زندان بوده است، استپلتون توجه او را به خود جلب کرده است. استپلتون هیولایی که با خودش خیال می کند خیلی خوش تیپ است، وقت زیادی را صرف پاسخ به نامه ها و تلاش برای ایجاد روابط با دختر های مختلف می کند. او به آنها می گوید که زندان، مکان چندان غیر قابل تحملی نیست و اینکه او برای پر کردن وقتش در آن جا مشکلی ندارد.

او همچنین با افتخار اعلام می کند که میلیونر است، به خاطر جلب رضایت آنها می جنگد و همچنین به آنها می گوید که در ازای رابطه با آن ها حاضر است تا برایشان لباس های فاخر و کیف های دستی بخرد.او این روش را با افراد زیادی امتحان می کند. این واقعیت که او یک قاتل است، باعث می شود تا زن هایی زیادی او را دفع کنند اما برخی از دختران جوان اور دارند که که آدم ها اگر بخواهند می توانند تغییر کنند.

 

این دو قاتل چرا و چگونه مرتکب قتل شدند؟

استپلتون 28 ساله و مرسر 29 ساله هر دو مشغول گذراندن مدت محکومیت خود در زندان HMP و با امنیت بالا در فرانکلندِ شهرستان دورهام هستند.

مرسر هنگامی که از تمرین فوتبال در کراکستِ لیورپول به خانه برمیگشت، هنگام شلیک به طرفدار اورتون، ریز جونزِ 11 ساله ، تنها 16 سال داشت. او یکی از اعضای طرفداران تیم رقیب را هدف قرار داده بود، اما موفق به کشته شدن سردسته شان شد. وی پیش از این نامه هایی از آن زندان به زنی گمنام می نوشت و ادعا می کرد که او، قرار است وین رونیِ بعدی باشد و قبلاً در آکادمی FC Liverpool Liverpool بازی می کرده است.

 

37302600-9090465-image-a-47_1609086329391

 

استپلتون در جولای 2012 به دلیل تیراندازی بی دلیل آنوج بیدو 23 ساله در سالفوردِ منچستر، در روز مسابقه بوکس 2011 زندانی شد. او برای تحصیل در رشته میکرو-الکترونیک از هند به انگلیس آمده بود. وی در نامه های خود به یکی از دوستانش به داشتن بهترین سلول در زندان افتخار کرده و عنوان کرده است که وقت خود را صرف تماشای سریال می کند. وی همچنین حکم طولانی مدت زندان خود را کوچک شمرده و گفته است: "من می توانم 30 سال روی سرم بایستم" ، اما همچنین به یک قاضی التماس کرده بود که بخاطر درخواست تجدیدنظرش، مدت زمان محکومیتش را کاهش دهد. پلیس هرگز انگیزه ای برای حمله خونسردانه استپلتون که در آن زمان 19 ساله بوده، تعیین نکرده است.

 

Kiaran Stapleton

منبع: دیلی میل 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی