|

سریال ملکه گدایان چند قسمت است از کی پخش می شود؟+ بازیگران

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش می شود. این سریال از پلتفورم فیلیمو نمایش داده خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

سریال ملکه گدایان تازه ترین اثر در شبکه نمایش خانگی است که پخش آن آغاز شده است. ملکه گدایان به عنوان دومین سریال حسین سهیلی زاده، در شبکه نمایش خانگی است که تهیه‌کنندگی آن را رحمان سیفی‌آزاد و علی ‌طلوعی برعهده‌ دارند، ایرج محمدی مشاور پروژه و حامد افضلی و امین محمودی نویسندگان این سریال هستند.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت اول سریال ملکه گدایان اینجا کلیک کنید

خلاصه داستان سریال ملکه گدایان

امروز تو ، می تونه فردای من باشه هیچکس از سرنوشت خبر نداره حتی شما داستان سریال با این شعار شروع می شود.

 

 

تیزر سریال مکه گدایان

 

 

 

 

 

 

 

نقد و بررسی سریال ملکه گدایان

 

 

 

 

«آرمان درویش» بازیگر جوان سینما و تلویزیون که این روزها فیلم سینمایی «پسرکشی» به کارگردانی محمدهادی کریمی و با هنرنمایی وی به صورت آنلاین در شبکه های VOD اکران شده است و «محمدرضا غفاری» دیگر بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشور نیز برای نخستین بار در سریال بازی در شبکه نمایش خانگی را تجربه می کنند. حامد افضلی نویسنده جوان سینما و تلویزیون برای اولین بار برای شبکه نمایش خانگی دست به قلم می شود، وی پیش از این در فیلم و سریال های تلویزیونی نظیر: «سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند، «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان، «زاویه هفتم» به کارگردانی محمدعلی سجادی، «داستان ما قصه تو» به کارگردانی رضا بهشتی و … همکاری داشته است. حسین سهیلی زاده که قبل از این کارگردانی سریال مانکن را با موفقیت و محبوبیت مردم به پایان رسانده بود پیش بینی می شود در این مجموعه نیز رکورد فروش و مخاطب را در نمایش خانگی بزند . بازیگران متفاوت و حضور فرزاد فرزین با گریمی متفاوت ظاهر شده است و نقشی متفاوت و جنگجو را در این سریال دارد. همچنین باران کوثری نیز نقش متفاوتی را در سریال دارد . مضمون سریال بسیار شبیه به سریال مانکن است، نوع فیلمبرداری و کیفیت تصویر و فضای نسبتا لاکچری و تیراندازی ها و یک مافیا با بازی فرزاد فرزین گویای این مسئله است.

 

 

 

 

بازیگران سریال ملکه گدایان

 

 

 

 

در ملکه‌گدایان باران کوثری، پانته‌آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میر طهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی، نورا محقق و فرزاد فرزین و باهنرمندی رویا نونهالی به ایفای نقش پرداخته‏‌اند.

 

 

 

 

فرزاد فرزین خواننده و بازیگر کشومران جدیدترین بازیگری است که به این سریال پیوست و با گریمی متفاوت مقابل دوربین رفت.

 

عوامل اصلی سریال ملکه گدایان

 

 

کاری از حسین سهیلی زاده

 

 

تهیه کنندگان : رحمان سیفی آزاد ، علی طلوعی

 

 

مشاوره پروژه : ایرج محمدی

 

 

نویسندگان : حامد افضلی وامین محمودی

 

 

محصول : نبراس پیکچرز

 

 

 

 

سریال ملکه گدایان چند قسمت است از کی پخش می شود؟+ بازیگران

 

سریال ملکه گدایان چند قسمت است از کی پخش می شود؟+ بازیگران

 

سریال ملکه گدایان چند قسمت است از کی پخش می شود؟+ بازیگران

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی