|

(عکس) ماجرای یک مرگ؛ زهرا نصوری دختر کنگانی توسط برادرش خفه شد؟

زهرا نصوری دختر دبیرستانی در شهرستان کنگان خودکشی کرد و برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی مرگ وی را ناموسی گزارش کردند و مدعی شدند زهرا…

لینک کوتاه کپی شد

طی روزهای گذشته یک دختر دانش آموز در شهر بنک از توابع شهرستان کنگان در استان بوشهر توسط برادرش به قتل رسید.

رسانه های ضد انقلاب با بلد کردن این خبر نوشتند. زهرا نصوری در دبیرستان دخترانه دوره اول شهید محمد تشانی کنگان (شهر بنک) مشغول به تحصیل بوده است.

یک منبع مطلع در خصوص قتل این دختر نوجوان گفت: «زهرا نصوری چند روز پیش با انگیزه ناموسی توسط برادرش کشته شد. در گزارش پزشکی قانونی هم آمده است که او خفه شده است.

تکذیب قتل خواهر به دست برادر

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان کنگان خبر وقوع قتل ناموسی در شهر بنک از توابع این شهرستان را که اخیرا توسط شبکه های معاند در فضای مجازی منتشر شده است را تشریح کرد.

سرهنگ "رهام رضایی" اظهار داشت: دو روز پیش خبری مبنی بر خودکشی دختر نوجوانی به مرکز فوریت های پلیس اعلام شد که تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه مقام قضائی در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود: در بررسی های اولیه، معاینه جسد و محل وقوع خودکشی، هیچ گونه علائمی دال بر وقوع قتل در بدن این دختر نوجوان مشاهده نشد و جسد وی برای بررسی های بیشتر و یافتن علت تامه فوت در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است.

وی افزود: مطالبی در فضای مجازی توسط رسانه های دشمن مطرح می شود مبنی بر این که دختر نوجوانی چند روز پیش با انگیزه ناموسی توسط برادرش کشته شده و پزشکی قانونی نیز خفگی آن را تایید کرده است که این مطالب، شایعه بوده و تکذیب می شود.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه به محض اعلام خودکشی، پرونده مقدماتی تشکیل و یک تیم ویژه از کارآگاهان پلیس رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفته اند، افزود: خانواده متوفی در اظهارات خود به صراحت اعلام کرده اند موضوع فوت فرزندشان خودکشی است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام انتظامی با بیان اینکه چنین اخباری در ادامه فضاسازی رسانه‌های معاند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای برهم زدن جو روانی جامعه صورت می گیرد، افزود: نتیجه اقدامات بعدی متعاقبا از طریق کانال خبری پلیس استان اعلام خواهد.

قتل های ناموسی در یک سال اخیر

در چند ماه گذشته حدود ۱۰ «قتل ناموسی» در ایران گزارش شده است.

رومینا اشرفی، ۱۴ ساله، روز جمعه اول خرداد در یکی از روستاهای تالش در استان گیلان با داس و به دست پدرش کشته شد.

این قتل بازتاب گسترده‌ای داشت و سرانجام، دادگاه برای پدر رومینا ۹ سال زندان و برای بهمن خاوری که با او از خانه فرار کرده بود، دو سال حبس تعیین کرد.

سیمه فتحی، ۱۸ ساله در کرمانشاه، فاطمه برحی، ۱۹ ساله در آبادان، و ریحانه عامری، ۲۲ ساله در کرمان، نیز از جمله دیگر زنانی هستند که توسط مردان خانواده خود کشته شده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی