|

قیمت دلار امروز ۶ آبان ۱۴۰۳ / دلار افت می کند؟

قیمت دلار امروز با افزایش ۵۵۰ تومانی بازگشایی و با قیمت تتر در یک خط ایستاد معامله‌گران معتقدند افزایش محدود قیمت دلار روند طبیعی بازار است.

لینک کوتاه کپی شد

قیمت دلار امروز با افزایش ۵۵۰ تومانی بازگشایی شد و با قیمت تتر در یک خط ایستاد. معامله‌گران معتقدند افزایش محدود قیمت دلار روند طبیعی بازار است و احتمال افت قیمت اسکناس دلار در روزهای آتی را مطرح می‌کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ قیمت دلار روز یکشنبه با افزایش ۵۵۰ تومانی در کریدور ششم یک کانال بالا رفت. اسکناس دلار در لحظه نگارش این گزارش در میانه کانال ششم از کریدور ششم در حال معامله است.

قیمت انواع ارز امروز یکشنبه 6 آبان 

دلار اسکناس  50/419 تومان 
دلار حواله 49/045 تومان 
دلار بازار ...........
یورو اسکناس 54/443 تومان 
یورو حواله 52/960 تومان 
یورو بازار 72/030 تومان
درهم اسکناس 13/728 تومان 
درهم حواله 13/354 تومان 
درهم بازار 18/240 تومان 
 

معامله‌گران، افزایش‌های پلکانی قیمت دلار را حاصل تلاش سیاست‌گذار می‌دانند که با ارزپاشی مانع پرش‌های قیمتی در بازارارز شده است. هر چند باید در نظر داشت تقاضا از هفته گذشته تا حدودی کمتر شده و بازار ارز در تعادل قرار دارد.

برخی فعالان بازار ارز معتقدند در روزهای آینده احتمال برگشت قیمت دلار به کانال‌های ابتدایی کریدور ششم بالاست و تا مشخص شدن نتیجه انتخابات آمریکا بازار ارز نوسان قیمتی محدودی خواهد داشت.

درهم به کانال ۱۸ هزار تومانی برگشت

قیمت درهم امروز با رقم ۱۸ هزار و ۲۴۰ تومانی بازگشایی شد و رشد ۳۹۰ تومانی داشت. قیمت تتر در سطح ۶۶ هزار و ۵۰۰  تومانی قرار گرفت و رشد ۱۵۰ تومانی داشت. قیمت تتر روز یکشنبه با قیمت دلار در یک خط ایستاد.

پوند انگلیس روی قیمت ۸۶ هزار و ۴۵۰ تومانی معامله شد و رشد ۷۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۷۲ هزار و ۳۰ تومانی ایستاد و رشد ۶۰۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز یکشنبه اسکناس دلار با رقم ۵۰ هزار و ۴۱۹ تومانی عرضه شد و ۲۲ تومان گران شد. حواله دلار نیز با رقم ۴۹ هزار و ۴۵ تومانی عرضه شد و افزایش ۳۰ تومانی داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها