|

پیکر سیدحسن نصرالله در کجا به خاک سپرده می‌ شود؟

برخی منابع غیر رسمی امروز دوشنبه گزارش دادند که پیکر دبیرکل حزب‌الله لبنان، در کربلای معلی به خاک سپرده می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

«پیکر آن عزیز در جوار جدش امام حسین علیه‌السلام در کربلا به خاک سپرده می‌شود». این را عبدالامیر التعیبان مشاور نخست‌وزیر عراق محمد شیاع السودانی، در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی X منتشر کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فارس؛ در این میان برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در عراق، از موکب‌داران خواستند که برای تشییع باشکوه پیکر دبیرکل حزب‌الله لبنان در طول جاده نجف_کربلا آماده شوند.

برخی منابع رسانه‌ای از جمله روزنامه النهار لبنان و وبگاه الثائر، گزارش دادند که جنبش حزب‌الله لبنان تصمیم گرفته است که پس از برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر سید حسن نصرالله در بیروت و اقامه نماز میت غایب در ایران، پیکر شهید را به کربلای معلی انتقال دهد تا در صحن شریف جد بزرگوارش، امام حسین (ع)، به خاک سپرده شود.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر جمعه (۶ مهر)، با بمباران وحشیانه ضاحیه جنوبی بیروت با بیش از ۸۰ بمب یک تنی سنگرشکن، موجب شهادت و مجروحیت شمار زیادی از شهروندان لبنانی و ویرانی گسترده منطقه هدف شد.

در این جنایت تروریستی، دبیرکل حزب‌الله لبنان به همراه شماری از فرماندهان و رهبران حزب‌الله لبنان و مقاومت به شهادت رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها