|

محمد علی الحسینی دبیرکل شورای اسلامی عربی کیست و چگونه دشمن حزب الله شد؟

محمد علی الحسینی

وفاداری محمد علی الحسینی به حزب الله دیری نپایید و در مدتی اندک وی به یکی از سرسخت ترین دشمنان مقاومت و نظریه ولایت فقیه تبدیل گردید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- محمد علی حسینی روحانی اهل لبنان که تبعه عربستان سعودی نیز هست دبیر کل کنونی شورای عربی اسلامی است. 

سید محمد علی الحسینی در ابتدای جوانی هم چون عمده شیعیان جنوب لبنان به سازمان نظامی حزب الله علاقمند شده و به عضویت آن در می آید. با گذشت مدت زمانی کوتاه وی با خروج از حزب الله مبادرت به تاسیس سازمانی جدید تحت عنوان المقاومة الاسلامیه عربی می نماید، سازمانی که نه تنها با خط حزب الله همسو نبوده بلکه عمدتا با تکیه بر مبانی پان عربیسم شدیدا به تقبیح عملکرد حزب الله می پردازد. به گفته ی شماری از آگاهان به مسئله لبنان، اتخاذ رویکردی ضد مقاومت آن هم از سوی طلبه ای شیعی و با وجود تمامی مخاطراتی که جامعه لبنان و به ویژه شیعیان را تهدید می نماید غیر منتظره به نظر آمده و برخی اذهان را به سوی ارتباط گیری این علامه تازه به دوران رسیده به سرویس های بیگانه سوق داده است.

monafegh3

وفاداری محمد الحسینی به حزب الله دیری نپایید و در مدتی اندک وی به یکی از سرسخت ترین دشمنان مقاومت و نظریه ولایت فقیه تبدیل گردید.

بازداشت الحسینی در سال 2011 توسط دستگاه های امنیتی لبنان و اتهام جاسوسی وی برای رژیم صهیونیستی از میزان تردیدها درباره ی چرایی سیاست های ضد مقاومت از سوی او کاست. با این حال او با تاسیس گروهی نظامی که مدعی است که 1500 تن در آن عضویت دارند، خود مجزا از حزب الله گروه نظامی برای رویارویی با رژیم صهیونیستی دانسته است. ادعایی که هم از لحاظ محتوا و هم واقعیت پوچ به نظر می آید. در عمده تصاویر منتشر شده از سوی الحسینی، بیشترین نفرات تابع او را می توان چندین نفر ارزیابی نمود!

حمایت محمد علی الحسینی از مریم رجوی

سید محمد علی الحسینی که مریدان اندکش او را علامه و مرجع می نامند، بارها مواضع شدیدی را بر علیه اصل ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اتخاذ نموده است. او در تلاشی ناکام جهت ضربه زنی به نیروهای وفادار به مقاومت در لبنان دائما بر طبل منازعات قومی کوفته و خواستار عدم تبعیت اعراب (منظور شیعیان لبنانی) از عجمان (منظور ایران) شده است.

محمد علی الحسینی در رابطه با نظریه ولایت فقیه صراحتا می گوید: « کسانی که ماهیت حقیقی نظام ولایت فقیه را نمی شناسند شاید بر اثر تبلیغات آن تصور کنند که نظام ولایت فقیه مبتنی بر شورا و دمکراسی است و حقوق ضروری انسان ها را رعایت می کند. اما اگر خوب بررسی کنیم درمی یابیم که تصویری که ولایت فقیه از خود نشان داده است تصویر دروغینی است برای فریب افکار عمومی.»

وقتی علی الحسینی نان را به نرخ روز می خورد!

او در عین اینکه فریاد وا اسلاما و اتحاد سر می‌دهد، در کتاب خود خلفای اهل تسنن را فحش و ناسزا می‌گوید اما زمانی که مقرری چربی توسط حکومت وهابی‌ها برای او برقرار می‌شود، در چاپ کتاب جدید خود تمامی فحش‌ها را حذف می‌کند. او خود را رهبری مذهبی می‌نامد که درد دین و کشورش را دارد اما از سویی سازمانی نظامی تاسیس می‌کند که به راحتی بتواند جاسوسی اسرائیل را انجام دهد. او خود را عالم می‌داند اما کتاب‌هایی که به نام خود به چاپ می‌رساند تماماً کپی برداری از کتب علمای بزرگ است.

monafegh20

علی الحسینی جا پای قدافی گذاشت

نگاهی به عمده حامیان و اطرافیان علامه دروغین نشان دهنده حضور فعال شماری از بانوان لبنانی می باشد تا جایی که محمد علی الحسینی هم چون معمر قذافی زنان زیبا را به عنوان محافظ خویش برگزیده است

گفته می‌شود یکی از اهداف او از جذب زنان برای گروه کوچک و بی مقدارش استفاده‌های ابزاری از این زنان است، و عجیب است که در این خصوصیت شباهت زیادی به سرکرده فرقه منافقین (مسعود رجوی) دارد که نقطه ضعف عجیبی درمقابل زنان دارد و دربرابر آنها پاهایش سست می‌شود و عنان از کف می‌دهد. الحسینی برای پیشبرد اهداف خویش در این باره مدام از حقوق تضییع شده بانوان در کشورهای اسلامی دم زده و بر ضرورت تغییر نگاه از سوی مسلمانان نسبت به آنان تاکید نموده است.

monafegh23

 زن باره گی محمد علی الحسینی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها