|

استعفای عبدالکریم حسین زاده نماینده اهل سنت قبول نشد!

نمایندگان مجلس با استعفای عبدالکریم حسین‌زاده، نماینده نقده و اشنویه برای حضور در سمت معاون توسعه روستایی رئیس‌جمهور موافقت نکردند.

لینک کوتاه کپی شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استعفای نماینده نقده و اشنویه از جایگاه نمایندگی برای حضور در سمت معاونت امور توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری مخالفت کردند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ پزشکیان روز ۵ شهریور عبدالکریم حسین‌زاده، نماینده نقده و اشنویه در مجلس و شهروند اهل سنت را به سمت معاون خود در توسعه روستایی و مناطق محروم کشور منصوب کرده است.

عبدالکریم حسین‌زاده در دفاع و با ارائه دلایل خود برای استعفا گفته بود: عدالت با تمام ابعادش باید به زندگی کردم این مرز و بوم نفوذ کند. نمی‌توانیم در جامعه‌ای زندگی کنیم که فقط بخشی از شرایط بهتری برخوردار باشند.

رویایی دارم و آن این است که هیچ کس در ایران از زندگی خوب محروم نباشد. در کشوری زندگی می‌کنیم که با وجود ثروث و چهارمین کشور ثروتمند جهان کمبودها و محرومیت‌هایی دارد. 

آینده ایران در مناطق محروم رقم خواهد خورد. اعتقاد دارم یکی از وظایف اساسی در معاونت توسعه روستایی ایجاد دلگرمی و حس تعلق و تلاش برای آبادانی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها