|

استایل نیما شعبان نژاد سوژه ای شده برای خودش! / تابو شکنی آقای بازیگر

استایل نیما شعبان نژاد در اکران سریال بازنده بحث برانگیز شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیما شعبان‌نژاد (زاده ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۶) بازیگر اهل تهران است. شعبان‌نژاد دانش‌آموخته رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۳ با کارگردانی تئاتر آغاز کرد.

اکنون توجه ها را به خبری جدید از این بازیگر خوب کشور جلب می کنیم، این بازیگر در اکران سریال بازنده از استایلی استفاده کرده که نگاه ها را به خود جلب نموده است.

نیما شعبان نژاد در نگاه اول پیراهنی مردانه طرح داری برتن دارد که با شلوار کارگو قهوه ای عسلی ست کرده اما رنگ پیراهن او متشکل شده از رنگ های بنفش، آبی، سبز، صورتی که استیال او را خاص تر کرده.

حالا نیما هم کمی به آن آب و تاب داده و نیمه جلو پیراهن را داخل شلوار گذاشته و کلاه کپ (صورتی و آبی آسمانی) خود را با رنگ پیراهن ست کرده همچنین از کتونی سفید با زیره بنفش و تکه بغل قهوه ای عسلی استفاده کرده تا شلوارش نامربوط به استایلش نباشد.

با کمی توجه نیز میشود متوجه تابو شکنی کوچک آقای بازیگر شد که در گوش خود گوشواره انداخته است.

در نهایت برای تکمیل استایل از دستبند گلد و سیلور و زنجیر استفاده کرده است که البته با دقت بیشتر میشود متوجه شد که شاید زنجیز نیست زیرا چیزی که دور گردن اوست شباهت به پیراهن او دارد و شاید گردنبندی دستباف با طرح و رنگ پیراهن او باشد هرچه که هست بنظر آقای بازیگر کارش در استایل زدن عالیست! 

685251_452 (1)

685252_339

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها