|

فوری/ واریز ۴۰ درصدی همسان سازی حقوق بازنشستگان به صورت ماهانه

آن چیزی که اکنون مهم است و مردم منتظرند ببینند، تغییر است زیرا آقای پزشکیان با شعار تغییر وارد عرصه انتخابات شد.

لینک کوتاه کپی شد

حمید حاج اسماعیلی با اشاره به آغاز هفته دولت به ارزیابی اقدامات دولت چهاردهم پرداخت و گفت: آن چیزی که اکنون مهم است و مردم منتظرند ببینند، تغییر است زیرا آقای پزشکیان با شعار تغییر وارد عرصه انتخابات شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از سرگرمی روز؛  به همین دلیل بخشی از مردم مجاب شدند که به انتخابات اقبال نشان بدهند و شرکت کنند لذا اکنون که دولت چهاردهم شکل گرفته و شروع به کار کرده انتظار این است که نشانه‌هایی از تغییر در رویکرد اجرایی دولت برای نیازها، مطالبات و خواسته‌های مردم دیده شود.

وی افزود: آقای پزشکیان باید نشان دهد که همچنان وفادار به شعارها و قول‌هایی هست که به مردم داده است زیرا ادبیات ایشان مردم را به این نکته امیدوار کرد که دولت جدید بنایش ایجاد تحولاتی در کشور است.

این کارشناس حوزه کار در ادامه اولویت‌های دولت چهاردهم در مقطع کنونی را مورد اشاره قرار داد و گفت: یکی از اولویت‌های دولت باید ثبات قیمتها باشد و در جهت جلوگیری از گرانی کالاها که معمولا همه ساله اتفاق می‌افتد اقدام کند. مردم در این شرایط انتظار دارند که نشانه‌های مثبتی را برای بهبود معیشت و رفع مشکلاتشان، ایجاد رفاه عمومی و مقابله با تورم و گرانی احساس کنند.

حاج اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که دولت چهاردهم با توجه به برنامه هفتم توسعه کدام موضوعات و مسایل را اولویت‌بندی خواهد کرد؟ گفت: در شرایط حاضر دولت باید اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را در اولویت قرار دهد زیرا مبنای کار دولت عمل به قوانین مصوب است و تاکید رئیس جمهور اجرای برنامه هفتم به عنوان سند بالادستی بوده است لذا آنچه در این زمان مهم است، اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان هم در بخش دولتی و هم در بخش بازنشستگان تامین اجتماعی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها