|

برندهای برتر و پرفروش قفل هوشمند

برخلاف قفل‌های سنتی، قفل‌های هوشمند بدون کلید هستند و در عوض با وارد کردن یک کد دسترسی منحصر به فرد، عمل کرده و باز می‌شوند.

لینک کوتاه کپی شد

امروزه گزینه‌های زیادی وجود دارد که بتوانیم به وسیله آن‌ها امنیت واحد مسکونی یا اداری خود را افزایش و ارتقا دهیم. فناوری‌های مدرن به سرعت در حال تغییر و بهینه‌سازی هستند تا به دغدغه‌های امنیتی ما پاسخ جدی و رضایت بخشی بدهند. انواع بی شماری از سیستم‌های هشداردهنده، دوربین‌های امنیتی و در و پنجره‌های ضد سرقت و تقویت شده، وجود دارد که تنها بخشی ازاین فناوری‎ها است. با این حال، وقتی صحبت از فناوری اثربخش، مطمئن و راحت به میان می‌آید، ممکن است هیچ گزینه‌ای بهتر از قفل هوشمند باشد.

قفل هوشمند چیست

قفل هوشمند، که گاهی به نام قفل دیجیتال، قفل الکترونیکی یا قفل بدون کلید شناخته می شود؛ در زمینه امنیت مسکونی و تجاری محبوبیت خاصی پیدا کرده است. برخلاف قفل‌های سنتی، قفل‌های هوشمند بدون کلید هستند و در عوض با وارد کردن یک کد دسترسی منحصر به فرد، عمل کرده و باز می‌شوند.

احتمالا این روزها، در جای جای شهرهای کوچک و بزرگ، دیده‎اید که قفل‌های هوشمند به طور فزاینده‌ای مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در حال حاضر در میان رقبای خارجی این عرصه، تعدادی از شرکت‌های ایرانی از جمله برند تنسر لاک وجود دارند که به خوبی در زمینه تولید قفل هوشمند و قفل دیجیتال، عرض اندام کرده و نام و شهرتی به‌هم زده‎اند.

مزایای قفل هوشمند

قفل هوشمند، به طور همزمان امنیت بالا و عملکردی آسان را ارائه می‌دهد. از آنجایی که در این نوع قفل، هیچ کلید فیزیکی در کار نیست، دیگر نگرانی بابت گم کردن، جا گذاشتن و به سرقت رفتن کلید واحد مسکونی یا تجاری وجود ندارد. از طرف دیگر به مدد پیشرفت‌های فناوری، قفل هوشمند بسیار بادوام، مستحکم و ضربه ناپذیر است.

ضد سرقت و پولادین

قفل‌های هوشمند اغلب به‌دقت در آزمایشگاه‎های تخصصی، آزمون‎های کیفی متعددی را پشت سر می‌گذارند تا اطمینان حاصل شود که در برابر انواع تکنیک‌های سرقتی وضربات شکننده مقاومت بالایی دارند. یکی دیگر از مزایای قفل هوشمند و دیجیتال این است که به راحتی قابل نصب است و در برخی موارد امکان نصب، توسط خود اشخاص نیز وجود دارد.

هوشمند، مدرن، رویایی

برخی از این قفل‌های هوشمند و دیجیتال، به امکانات و توانمندی‎هایی مجهزند که دیگر تبدیل شده‌اند به یک امنیت رویایی. از جمله این توانمندی و امکانات؛ وجود سیگنال اخطار دهنده‎ایست که حرکات و دستکاری‎های غیرمعمول را حس و آلارم هشدار دهنده را صادر می‎کند. برخی از قفل‌های دیجیتال حتی با تلفن هوشمند سازگار هستند و به مالکان اجازه می‌دهند واحد خود را کنترل کرده و اطلاعات مراجعه کنندگان را از راه دور دریافت نمایند.

ظرفیت رمزپذیری متعدد

بسته به نوع و مدل قفل هوشمند، این قفل‎ها می توانند تا 30 رمز جداگانه را قبول کنند و به راحتی هم می توان این کدها را تغییر داد یا از سیستم حذف کرد. این ویژگی، قفل هوشمند و دیجیتال را بهترین گزینه برای خانواده‎هایی کرده که از نظر جمعیتی، تعدادشان بالاست. مزیت دیگر رمزپذیری متعدد این قفل‎ها این است که با فروش یا اجاره واحدهای مسکونی و تجاری،دیگر نگرانی بابت تعویض قفل در ورودی وجود ندارد چرا که، صاحبان جدید این واحدها، بدون دغدغه می‌توانند مجددا از همان قفل هوشمند و با رمز منحصر به فردی که خود می‎دهند، استفاده کنند.

برندهای برتر و پرفروش قفل هوشمند

در ادامه قصد داریم به معرفی چند برند برتر خارجی و پرفروش قفل هوشمند بپردازیم و ویژگی‌ آن‌ها را بیان کنیم. البته این در این جهت است که بگوییم، محصولات ایرانی مثل برند خوشنام و حرفه‎ای تنسر لاک در تولید قفل دیجیتال، چیزی از رقبای خارجی خود کم ندارند و به راحتی قابل رقابت با این رقبای جهانی هستند.

قفل هوشمند سامسونگ

یکی از موضوعات جالب در مورد برند سامسونگ این است که شما می‎توانید در یک خانه کاملا سامسونگی زندگی کنید. این برند علاوه بر تامین سایر لوازم منزل شما، قفل هوشمند درب خانه‎تان را هم تولید و عرضه می‌کند. در این زمینه این امکان وجود دارد که به راحتی یک سیستم امنیتی یکپارچه را برای منزل ایجاد کنید.

قفل دیجیتال تنسر

تنسر، فعالیت خود را از سال 1390 با تولید قفل هوشمند در ایران آغاز کرد. در طول 13 سال، این برند توانست تا محصولات خود از جمله قفل و دستگیره دیجیتال را در انواع مختلفی با بهترین قیمت روانه بازار کند. امروزه تنسرلاک یه عنوان یکی از برترین برند های قفل هوشمند ایرانی در بازار شناخته می‌شود.

قفل هوشمند Schlage Sense هماهنگ با اپل

یکی دیگر از برندهای معتبر در زمینه تولید قفل هوشمند Schlage Sense میباشد. نکته مهم در خصوص قفل های هوشمند این برند این است که تنها با تلفن های هوشمند اپل سازگار هستند.

قفل هوشمند گیت‌من

ترکیب رمز عبور و اثر انگشت، توامان با هم؛ ویژگی خارق‎العاده گیت من است. به این ترتیب، مالک می‌تواند به طور همزمان رمز عبور و اثر انگشت را برای قفل هوشمند خانه‎اش تعریف کند، که هم رمز قابل شکستن و جعل نیست و هم اثر انگشت امکان خطا را به صفر می‎رساند. قفل شدن در خانه به طور خودکار، بعد از خروج ساکنان؛ یکی دیگر از ویژگی‎های قفل دیجیتال گیتمن است. اگر گاهی فراموش می‌کنید که در را ببندید، گیت من حواسش هست.

و اما قفل کودک. این کاربرد، باعث می‌شود که نگرانی شما از خروج ناگهانی وغافلگیرانه کودکان از منزل برطرف شود. قفل ضد سرقت، ضد حریق و ضد ضربه گیت من واقعا هوشمند است چون قبل از اتمام باتری‎اش، خودش به شما اطلاع رسانی می‎کند.

قفل هوشمند یال

اگر شما به دنبال حداکثر انعطاف پذیری یک قفل هوشمند هستید،قفل دیجیتال یال، بهترین گزینه است. با یال می‌توانید با روش‌های مختلف دسترسی مانند رمز، کارت، اثر انگشت، تلفن همراه و کلید مکانیکی اضطراری، درب ورودی را باز و بسته کنید. قفل‌های یال با اکثر سیستم‎های هوشمندسازی سازگار بوده و از این نظر یکی از بهترین برندهای موجود در بازار می باشد.

سخن پایانی

انتخاب قفل هوشمند کار بسیار ساده و آسانی است. در بازار تعدادی از نام‎های معتبر در زمینه تولید و نصب صفحه کلید قفل دیجیتال و هوشمند وجود دارند که به شما ایده و راهکار ارائه می دهند. در این زمینه توصیه می‌کنیم چنانچه در نظر دارید از یکی از انواع قفل هوشمند استفاده کنید، ابتدا در مورد محصول مناسب و متناسب با نیازتان تحقیق و بررسی کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها