|

مرگ پروژه همستر کامبت / بالا گرفتن اختلاف میان اعضای سازنده

به نظر میرسد اختلافات داخلی سازندگان این بازی مشکلاتی برای ایردراپ توکن های این بازی کلیکی ایجاد کرده و آینده بازی را زیر سوال برده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز- خبر جدیدی که درباره همستر کامبت، بازی محبوب این روز ها منتشر شده کاربران این بازی را در شوک فرو برده است. به نظر میرسد اختلافات داخلی میان سازندگان این بازی که بیش از 300 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد، مشکلاتی برای ایردراپ توکن های این بازی کلیکی ایجاد کرده و آینده بازی را زیر سوال برده است. 

سازنده همستر کیست؟

اطلاعات دقیقی در مورد خالق همستر در دسترس قرار ندارد؛ ولی روزنامه‌نگاران The Bell مدعی هستند که ادوارد گورینوویچ، کارآفرین روسی، یکی از بنیان‌گذاران این پروژه است.

ناامیدی از لیست شدن توکن همستر 

با وجود اینکه حدود دو هفته پیش خبر لیست شدن احتمالی توکن بازی همستر کامبت در صرافی رمز ارزی بایننس منتشر شده بود، شایعاتی که اخیراً منتشر شده امید کاربران را از بین برده است. انتشار توکن‌های همستر برای جولای سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده بود که به‌ علت چالش‌های فنی در اجرای ایردراپ بزرگ این بازی، به‌ تعویق افتاده است. در حال حاضر، توکن $HMSTR برای معاملات پیش از بازار در صرافی‌های Gate.io، OKX، بای بیت، کو کوین و بیت گت فعال شده است. با این حال، زمان رسمی و دقیق ایردراپ توکن‌ها نامشخص مانده است.

همستر کاملا کلاه برداری بوده؟ 

شخصی به نام الکس از پروژه SIMPLE در روز گذشته خبر از بین رفتن پروژه همستر کامبت را در کانال تلگرامی خود با بیش از دو میلیون دنبال کننده اعلام کرده است بر اساس اظهار او اختلافات داخلی میان اعضای این بازی به وجود آمده است. ا وجود اینکه سازندگان این بازی تعهد تقسیم 18.6 درصدی از سود بازی را به سرمایه‌گذاران داده بودند، مدیرعامل این بازی هم‌اکنون از پرداخت سهم سرمایه‌گذاران طفره می‌رود. سرمایه‌گذاران بازی در حال آماده کردن شکایت قانونی از تیم بازی همستر کامبت هستند. در نتیجه این اتفاق، لیست شدن توکن این بازی منتفی شده است. م

​اما عده ای از افراد که رهبری بازی را در ایران به دست گرفته بودند و در صفحات شخصی خود کد ها و کارت های همستر را می گذاشتند ادعا کردند که همستر اصلا سرمایه گذاری نداشته است  و اگر قرار بر لیست شدن همستر باشد آنها میتوانند از درآمد یوتیوب و سایر صفحات اجتماعی شان توکن ها را نقد کنند.

انتشار این اخبار نگرانی های زیادی برای کاربران بازی ایجاد کرده و بسیاری از این افراد درخواست کرده اند سازندگان همستر کامبت به آنها پاسخ قانع کننده ای بدهند. عده ای همچنان به بازی ادامه میدهند و امید شان را حفظ کرده و عده ای دیگر بیخیال این بازی شدند و افسوس زمان از دست رفته خود را میخورند. اما در این میان آنهایی که از اول سمت این بازی نرفتند خوشحال اند و برای مابقی افراد را دست گرفته اند.

​ درکل ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است و این گزارش تنها در راستای تحلیل اطلاعات است و هیچ گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای و قدم های بعدی نمی دهد زیرا آینده نامعلوم است ممکن است تمام این سر و صدا ها برای توکن دهی کمتر یا حتی برای جذب افراد به سوی پروژه های دیگر باشد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها