|

6 وسیله برقی پرکاربرد و بادوام تفال؛ از سرخکن تا همزن

با پرفروش‌ترین محصولات برند تفال آشنا شوید

در این مطلب قصد داریم تا به بررسی 6 وسیله برقی پرکاربرد و باداوم تفال بپردازیم

لینک کوتاه کپی شد
2

تفال یکی از محبوب‌ترین برندهای لوازم برقی آشپزخانه در جهان است. این شرکت طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله اتو، همزن برقی، سرخکن، جاروبرقی، توستر و... را به بازار عرضه می‌کند. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی 6 وسیله برقی پرکاربرد و باداوم تفال بپردازیم. این وسایل همگی امتحان خود را از نظر کیفیت عملکرد و طول عمر بالا از نگاه مشتریان پس داده‌اند و در جلب رضایت مصرف‌کننده، عالی عمل کرده‌اند.

وسایل برقی حرفه‌ای تفال

از جمله وسایل برقی کاربردی و باکیفیت تفال می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

1. سرخکن تفال

تفال طیف گسترده‌ای از سرخکن‌ها از جمله سرخکن‌های معمولی، سرخکن‌های بدون روغن و سرخکن‌های هوا را تولید و عرضه می‌کند. اگر به دنبال پرفروش‌ترین سرخکن تفال هستید، مدل EY801D نظر شما را جلب خواهد کرد. همین‌طور مدل EY505 با قیمتی ارزان‌تر، در رتبه بعدی پرفروش‌های تفال در این گروه قرار دارد.

سرخکن بدون روغن تفال EY111، محصولی منحصربه‌فرد است که رنگ خاکستری آن نیز جلب نظر می‌کند. در این گروه، هواپز تفال مدل 2018 نیز گزینه‌ای کاربردی و بادوام به‌شمار می‌آید که توانسته است رضایت مشتریان را در حد قابل توجهی به‌دست آورد.

2. اتو تفال

انواع اتو تفال به دلیل کیفیت، عملکرد و دوام بالا شناخته‌‌شده‌ هستند. این اتوها طراحی شیک و مدرنی دارند که آن‌ها را به گزینه‌ای ایده‌آل برای هر خانه‌ای تبدیل می‌کند.

تفال در بخش تولید اتو بسیار قوی ظاهر شده است و محصولات درجه یکی در این زمینه دارد. اتو بخار تفال مدل FV9845 از بهترین اتو بخارهای موجود در بازار است که هم طراحی ظاهری فوق‌العاده شیکی دارد و هم به لحاظ عملکرد، محصولی حرفه‌ای و قوی محسوب می‌شود.

از دیگر محصولات پرفروش در این گروه کالایی می‌توانیم اتوبخار تفال مدل FV5718، مدل FV9848، مدل FV6830 و مدل FV9850 را نام ببریم.

برند تفال ساخت کدام کشور است؟

3. جاروبرقی تفال

جاروبرقی‌های تفال با طیف وسیعی از ویژگی‌ها از جمله کنترل‌کننده میزان مکش و قدرت موتور و قطعات جانبی عرضه می‌شوند. اگرچه جاروبرقی‌های معمولی دسته‌دار تفال، همیشه مشتریان وفادار خود را دارند، اما مدتی است که جاروبرقی هوشمند تفال نیز توانسته طرفداران زیادی در بازار جاروبرقی به‌دست بیاورد. برای خرید جاروبرقی تفال با تنوع بالایی روبه‌رو هستید و با توجه به میزان بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، امکان انتخاب و خرید انواع جارو برقی را خواهید داشت.

4. توستر تفال

برای خرید توستر تفال باید تعداد اسلات‌هایی را که نیاز دارید، از پیش تعیین کرده باشید. اگر تنها زندگی می‌کنید، توستر دو ‌اسلاتی کافی است؛ اما برای خانواده‌های بزرگ‌تر، توستر 4 ‌اسلاتی یا پهن نیاز خواهد بود. توستفر تفال مدل TT3650 با داشتن دو اسلات، پرفروش‌ترین محصول در این گروه کالایی به‌حساب می‌آید؛ اما اگر به دنبال توستر تک‌اسلاتی هستید، مدل TL430811 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. توستر تفال TT410D10 و توستر TL430 نیز محصولات به ترتیب دو اسلاتی و تک‌اسلاتی پرفروش و بسیار باکیفیت این برند هستند.

5. چای ساز تفال

چای‌سازهای برند تفال در اندازه‌های مختلفی موجود هستند؛ بنابراین باید گزینه‌ای را انتخاب کنید که برای نیازهای شما مناسب باشد. در میان مدل‌های مختلف چای‌ساز تفال می‌توانید محصولاتی با طراحی قوری روی کتری یا مدل قوری و کتری کنار هم (مانند چای‌ساز تفال BK2630) را برای خرید در نظر بگیرید.

6. همزن تفال

برای خرید همزن برقی تفال باید حتما به دور و قدرت موتور آن توجه کنید. قدرت موتور برحسب وات اندازه‌گیری می‌شود. هرچه مقدار وات بیشتر باشد، همزن برقی قدرتمندتر است. اگر قصد هم‌زدن مواد سنگین مانند خمیر را دارید، به همزن برقی با موتور پرقدرت‌تر نیاز خواهید داشت.

اگر بخواهید محصولی عالی از میان پرفروش‌ترین همزن‌های برقی برند تفال را انتخاب و خریداری کنید، همزن مدل HT400B30، مدل HT400، مدل HT411 و HT4005 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

کدام محصولات تفال در ایران محبوبیت بیشتری دارند؟

مزایای خرید محصولات برقی خانگی از برند تفال

تفال برند فرانسوی پیشرو در تولید لوازم آشپزخانه و خانگی به‌شمار می‌آید که به دلیل کیفیت، عملکرد و نوآوری بالا شناخته‌شده است. در اینجا به برخی از مزایای خرید محصولات برقی خانگی تفال اشاره می‌کنیم:

  • کیفیت: تفال به استفاده از مواد باکیفیت و ساخت بادوام محصولات خود مشهور است. محصولات تفال برای استفاده طولانی‌مدت طراحی شده‌اند و در برابر سایش و فرسودگی مقاوم هستند.
  • عملکرد: تقریبا تمام محصولات تفال به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که کارآمد و موثر باشند. آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا به سرعت و به آسانی کارهای خود را در آشپزخانه انجام دهید.
  • نوآوری: تفال به‌طور مداوم در حال نوآوری و توسعه محصولات جدید و پیشرفته است. تیم طراحی و تولید این برند فرانسوی، محصولات متنوعی را به بازار عرضه می‌کنند و نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان را پوشش می‌دهند.
  • تنوع: تفال طیف گسترده‌ای از محصولات برقی خانگی از جمله لوازم پخت‌وپز، لوازم کوچک آشپزخانه، لوازم نظافت و اتو را تولید می‌کند. بنابراین شما می‌توانید انتخاب و خرید بسیاری از لوازم مورد نیاز خود را در بخش خانه و آشپزخانه از این برند انجام دهید.
  • طراحی: محصولات تفال دارای طراحی شیک و مدرنی هستند و بر زیبایی آشپزخانه شما می‌افزایند.
  • گارانتی: تفال محصولات خود را با گارانتی عرضه می‌کند. این گارانتی به شما آرامش خاطر می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانید از شرایط مندرج در گارانتی استفاده کنید و خسارت کمتری را متحمل شوید.
  • خدمات مشتری: تفال در ارائه خدمات به مشتریان خود عملکردی عالی دارد. بنابراین در صورت هرگونه مشکل یا پرسشی می‌توانید از خدمات پشتیبانی تفال استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مطلب به تعدادی از وسایل برقی پرکاربرد و بادوام تفال، از سرخکن گرفته تا همزمن برقی، اشاره کردیم. قطعا تفال برندی بزرگ و شناخته‌شده در صنعت لوازم خانگی به‌شمار می‌آید و محصولات دیگری نیز در میان تولیدات آن جای دارند. شما در منزل و آشپزخانه خود از کدام محصولات برند تفال استفاده می‌کنید و تا چه اندازه از کیفیت و عملکرد آن‌ها احساس رضایت دارید؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها