|

لیفت صورت با نخ آپتوس، روشی نوین و در عین حال ایمن

اگر میخواهید با جدیدترین روش لیفت با نخ آشنا شوید به شما توصیه میکنیم تا مطالعه این مطلب را که توسط دکتر فرزان نقشوار یکی از نام‌آشناترین…

لینک کوتاه کپی شد

اگر به دنبال یک روش غیرجراحی برای داشتن چهره‌ای جوان‌تر هستید، جدیدترین درمان ضد پیری که در حال رشد است می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. لیفت صورت با نخ آپتوس یک روش آسان برای از بین بردن چین و چروک‌ها و محکم کردن پوست شل بدون نیاز به جراحی است.

این روش با قرار دادن نخ‌ها در بافت‌های نرم صورت و سپس کشیدن آنها باعث بالا آمدن پوست می‌شود. در نتیجه، چهره شما دوباره جوان شده، حجم از دست رفته خود را بدست آورده و اثرات پیری به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. این نخ‌ها می‌توانند هم قابل جذب و هم غیرقابل جذب باشند. از آنجایی که نخ‌های قابل جذب به طور طبیعی دفع می‌شوند، پوست شروع به تولید کلاژن و الاستین بیشتری می‌کند که نتیجه ماندگارتری را دارد. نخ‌ها بدون هیچ برشی در پوست قرار داده می‌شوند، بنابراین این روش کاملاً ایمن و بی‌خطر خواهد بود.

انجام لیفت صورت توسط دکتر نقشوار

لیفت صورت با نخ آپتوس می‌تواند برای درمان نواحی مختلفی از صورت استفاده شود، از صاف کردن چین و چروک‌های افقی و عمودی پیشانی گرفته تا بالا کشیدن ابرو و ناحیه خارجی ابرو و بازگرداندن حجم به گونه‌های افتاده، همچنین می‌توانند خطوط اطراف دهان را صاف کرده و پوست شل زیر فک پایین را محکم کند و نواحی مختلف بدن را بالا کشیده و احیا نماید. نتایج بلافاصله پس از انجام این روش مشهود است و می‌تواند بسته به ترکیب نخ از 1.5 تا 5 سال دوام داشته باشد.

دکتر فرزان نقش وار، که بهترین جراح لیفت با نخ تهران است، همگام با جدیدترین متدهای روز دنیا، این روش و شیوه نوین را نیز در کلینیک خود، برای زیباجویان عزیز ارائه می‌دهند. تنها کافیست از طریق راه‌های ارتباطی، با کلینیک تماس گرفته و برای دریافت نوبت مشاوره اقدام نمایید.

نکات ضروری که می‌بایستی قبل از لیفت صورت با نخ آپتوس بدانید

قبل از انجام لیفت صورت با آپتوس، ضروری است که یک نوبت مشاوره با متخصص زیبایی داشته باشید. در این ملاقات، متخصص وضعیت پوست شما را ارزیابی کرده و در صورت تأیید، بهترین نوع نخ و روش لیفتینگ را برای شما توصیه خواهد کرد.

بهترین افراد برای انجام لیفت صورت با نخ آپتوس، افراد 35 تا 55 ساله هستند که پوست صورتشان وضعیت نسبتاً خوب و سالمی دارد اما کمی افتادگی و شلی در برخی نواحی مانند گونه‌ها، ناحیه گردن یا زیر چشم‌ها دیده می‌شود. اگر میزان شلی و افتادگی پوست زیاد باشد، جراحی زیبایی مانند فیس لیفت ممکن است گزینه مناسب‌تری باشد.

انواع مختلفی از نخ‌های لیفتینگ وجود دارد که بر اساس ترکیبات آنها، می‌تواند قابل جذب یا غیرقابل جذب توسط بدن باشند. نخ‌های غیر قابل جذب دوام بیشتر دارند اما ممکن است نیاز به برداشتن آنها در آینده باشد. نخ‌های قابل جذب به تدریج در بدن حل شده و باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین بیشتر در پوست می‌شوند که به نتایج ماندگارتر منجر می‌گردد.

در هنگام انتخاب نوع نخ لیفتینگ، متخصص شما عوامل مختلفی مانند سن، وضعیت پوست و نتیجه مورد نظر شما را در نظر خواهد گرفت. مهم است به توصیه‌های او گوش کرده و از نخ‌های استاندارد و مورد تأیید استفاده شود.

نخ آپتوس توسط دکتر نقشوار

استفاده از نخ لیفت، برای چه مواردی کاربردی است؟

برای موارد متعدد میتواند از لیفت صورت با آپتوس استفاده کرد. به موارد زیر در این باره می‌توان اشاره کرد:

  • علائم ملایم تا متوسط از افتادگی پوست
  • افت ‌حجم بافت پوست
  • پیدایش خطوط ریز و چروک‌
  • افتادگی ابرو
  • ظاهری متراکم / افتاده در قسمت میانی صورت
  • نازک شدن لب‌‌ها
  • آشکار شدن استخوان فک
  • پف زیر چشم یا در گردن
  • نامتقارنی صورت
  • خشکی پوست

آیا قبل از انجام لیفت صورت با نخ آپتوس باید آمادگی خاصی داشته باشید؟

هیچ آمادگی خاصی قبل از درمان لازم نیست. با این حال، توصیه میکنیم انتظارات خود را قبل از لیفت صورت با آپتوس مطرح کرده و هر سوالی دارید از پزشک خود بپرسید. قبل از شروع در مورد درمان‌هایی که قبلاً انجام داده‌اید و داروهایی که در حال حاضر مصرف می‌کنید به پزشک خود اطلاع دهید. همچنین یک هفته قبل و بعد از درمان از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون و ویتامین E خودداری کنید.

روند انجام لیفت صورت با نخ آپتوس به گفته دکتر فرزان نقشوار

مراحل انجام لیفت صورت به شرح زیر است:

  1. در اولین ویزیت خود با پزشک یک مشاوره خواهید داشت تا در مورد شرایط و بهترین روش درمانی برای شما صحبت کند. پزشک نواحی مورد نظر برای لیفت و مسیر اعمال نخ‌ها را روی صورت شما ترسیم می‌ کند.
  2. پس از تزریق بی‌حسی موضعی، یک کانولای ظریف در امتداد خط ترسیم شده در زیر بافت چربی تحتانی هدایت می‌‌شود. سپس پزشک یک نخ آپتوس را داخل کانولای توخالی وارد می‌کند.
  3. کانولا به آرامی خارج می‌شود و نخ آپتوس در بافت باقی می‌ماند. پزشک یک سر و سپس انتهای دیگر نخ آپتوس را می‌کشد تا اثر لیفت مورد نظر را ایجاد کند. سپس انتهای نخ بریده می‌شود و زیر پوست ناپدید می‌گردد. مراحل 2 و 3 برای هر نخ تکرار می‌شود.
  4. برای یک لیفت آپتوس معمولی گونه، سه تا چهار نخ کافی است. قرار دادن و کشیدن هر نخ تنها چند دقیقه طول می‌کشد. در مجموع، انجام لیفت صورت با آپتوس تحت بی‌حسی موضعی 45 تا 60 دقیقه به طول می‌انجامد. بعد از درمان، می‌توانید تقریباً بلافاصله به فعالیت‌ های روزمره خود بازگردید.

دکتر نقش وار و انجام لیفت با نخ

توصیه‌های پس از درمان از نظر دکتر نقشوار

بعد از درمان بهتر است به توصیه‌های زیر توجه کرد:

  • بعد از لیفت، ممکن است کمی تورم یا کبودی ایجاد شود. قرص ‌های آرنیکا می‌تواند به کاهش تورم و کبودی شما کمک کند.
  • گاهی اوقات، فرورفتگی جزئی یا نامنظمی‌های پوستی ظاهر می‌شوند. این مشکلات در عرض چند روز پس از روند درمانی برطرف خواهند شد.
  • اگر خطر عفونت زیاد باشد، پزشک برای شما آنتی‌بیوتیک تجویز خواهد کرد.
  • بلافاصله پس از روند درمانی، از کیسه ‌های یخ استفاده کنید.
  • در صورت درد، برای 2 تا 3 روز از مسکن‌ استفاده کنید.
  • حداقل تا 24 ساعت از آرایش صورت خودداری کنید.
  • برای حدود 3 تا 5 شب، به پشت بخوابید.
  • به مدت 5 تا 7 روز، صورت را به آرامی بشویید و از مالش یا ماساژ دادن آن خودداری کنید.
  • به مدت حدود 2 هفته از حرکات زیاد صورت و گردن خودداری کنید.
  • به مدت یک ماه از ماساژ صورت و گردن پرهیز کنید.
  • به مدت 2 هفته از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب و استفاده از تخت برنزه کردن خودداری کنید.
  • به مدت 2 هفته از ورزش و فعالیت بدنی شدید خودداری نمایید.
  • به مدت حدود 3 هفته از استفاده از سونا یا حمام بخار پرهیز کنید.
  • به مدت 3 هفته از جراحی دندان خودداری نمایید.

جمع‌بندی

امروزه اکثر افراد به دنبال زیبایی بیشتر می‌گردند. اما به رغم داشتن فواید بسیار اعمال جراحی، معایب و ضررهای بسیاری نیز برای بدن ایجاد می‌کنند. در این بین روش‌های نوین و جدید وجود دارد که بدون جراحی زیبایی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. لیفت صورت با نخ آپتوس یکی از این روش‌هاست که در عین کاربردی بودن، سختی‌های اعمال جراحی را ندارد.

دکتر نقشوار، جراح زبر دست زیبایی تهران، با سابقه طولانی و تجربه فراوان در این زمینه، این خدمت را نیز برای زیباجویان عزیز در کلینیک خود ارائه می‌دهد. تنها کافیست با کلینیک ایشان تماس گرفته و خود را برای داشتن صورتی هرچه زیباتر و جوان‌تر آماده کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی