|

صفر تا صد نصب ایتا، روبیکا و سروش برای آیفون

در سال‌های اخیر پلتفرم‌های ایرانی کارآمد به دلیل رابط کاربری مناسب و امکانات مختلف توانستند توجه گروه بزرگی از کاربران را به خود جلب کنند.

لینک کوتاه کپی شد

امروزه بیشتر افراد ترجیح می‌دهند به جای ارسال پیامک متنی برای دوستان و آشنایان خود که هزینه‌های مشخصی را برای آن‌ها در پی دارد به سراغ شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های گوناگون رفته و در قالب آن‌ها با دوستان خود چت کرده یا اینکه تماس صوتی و تصویری برقرار کنند. در سال‌های اخیر پلتفرم‌های ایرانی مختلف و کارآمدی معرفی شدند که به دلیل رابط کاربری مناسب و امکانات مختلف توانستند توجه گروه بزرگی از کاربران را به خود جلب کنند. از جمله‌ی این اپلیکیشن‌ها می‌توان به ایتا برای ایفون،‌ برنامه روبیکا برای ایفون و پیام رسان سروش برای ایفون اشاره کرد.

معرفی نسخه وب ایتا برای ایفون

ایتا یکی از پیام‌رسان‌های ایرانی است که بعد از محدودیت‌های ایجاد شده برای اپلیکیشن‌های خارجی به دلیل رابط کاربری مشابه تلگرام مورد توجه بسیاری از کاربران داخلی قرار گرفت و در اصل نسخه‌ی بومی برنامه‌هایی مثل واتساپ و تلگرام محسوب می‌شود. با دانلود و نصب ایتا در ایفون امکانات متعددی در اختیار شما قرار می‌گیرد که در قسمت بعد به آن اشاره می‌کنیم.

امکانات و قابلیت‌های دانلود رایگان برنامه ایتا با لینک مستقیم برای ایفون

نصب ایتا روی ایفون می‌تواند امکانات و ویژگی‌های زیر را در اختیار کاربران ایرانی ios قرار دهد:

  • وجود ربات‌های هوشمند: با نصب ایتا برای ایفون رایگان می‌توانید از ربات‌های هوشمندی که عملکردی مشابه ربات‌های تلگرام دارند استفاده کرده و بسیاری از عملکردهای روزانه خود را با استفاده از آن‌ها انجام دهید.
  • امکان نصب بر روی پلتفرم‌های مختلف: شاید یکی از مهم‌ترین نقاط قوت دانلود ایتا برای ایفون امکان نصب و فعالسازی آن بر روی پلتفرم‌های مختلف مثل ویندوز و مک باشد؛ بنابراین می‌توانید به چت‌ها و محتویات این برنامه به راحتی بر روی کامپیوتر خود هم دسترسی پیدا کنید.
  • رابط کاربری مشابه تلگرام: نصب ایتا روی ایفون باعث می‌شود که از اپلیکیشنی با رابط کاربری ساده و در عین کاربردی مشابه تلگرام بهره‌مند شوید.
  • ساخت گروه و کانال: از دیگر امکانات نصب رایگان ایتا برای ایفون می‌توان به امکان ساخت گروه و کانال اشاره کرد. با این کار می‌توانید محتواهای مورد نظر خود را به صورت همزمان با افرادی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید.

آموزش دانلود برنامه ایتا با لینک مستقیم برای ایفون رایگان

برای بهره‌مندی از امکانات فوق باید به به سراغ دانلود رایگان برنامه ایتا برای ایفون نصب ایتا در ایفون بروید. برای این منظور کافی است که بر روی لینک قرار داده شده کلیک کرده و بعد از هدایت به صفحه‌ی موردنظر بر روی دکمه‌ی دانلود کلیک کنید. بعد از اتمام بارگذاری برنامه را اجرا کرده و با نمایش دستورالعمل‌های نمایش داده شده بر روی صفحه اینا را نصب کنید.

معرفی جدیدترین نسخه روبیکا برای ایفون

روبیکا برای آیفون یک اپلیکیشن چند منظوره است که توسط شرکت توسکا طراحی شد و بعد از گسترش کرونا و توسعه آموزش مجازی توانست به شهرت بالایی دست پیدا کند. البته این تمام ماجرا نبود و امکان استفاده از خدمات مختلف بدون مصرف حجم اینترنت مشترکان همراه اول و ایرانسل و امکانات مختلف رسانه، اخبار، موزیک و خدمات پرداخت هم در افزایش محبوبیت این پلتفرم تأثیرگذار بودند.

امکانات و خدمات دانلود روبیکا برای ایفون با لینک مستقیم

اگر می‌خواهید بدانید که با نصب روبیکا برای ایفون رایگان از چه امکاناتی بهره‌مند می‌شوید، مطالعه‌ی این بخش را از دست ندهید. بعد از دانلود رایگان روبیکا برای ایفون و راه‌اندازی آن با بخش‌ها و امکانات زیر روبه‌رو می‌شوید:

  • استفاده از اینترنت رایگان: چنانچه با اینترنت دو اپراتور همراه اول و ایرانسل به سراغ استفاده از روبیکا رایگان ایفون بروید، حجم اینترنت شما کم نمی‌شود.
  • به‌روزرسانی اطلاعات شخصی: از طریق قسمت حساب من روبیکا برای آیفون می‌توانید ضمن ویرایش اطلاعات شخصی از به‌روزرسانی‌های جدید هم مطلع شوید.
  • دسترسی به آرشیو کاملی از فیلم و سریال‌ها: بعد از دانلود برنامه روبیکا نسخه آیفون به آرشیو کاملی از جدیدترین فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های روز ایرانی و خارجی دسترسی پیدا کرده و از طریق دسته‌بندی موجود هم می‌توانید نتایج را برحسب سلیقه‌ی خود فیلتر کنید تا پیدا کردن فیلم مورد نظر شما راحت‌تر انجام شود.
  • بهره‌مندی از خدمات پرداخت: از دیگر امکانات دانلود مستقیم روبیکا برای ایفون می‌توان به بهره‌مندی از خدمات پرداخت قبض، خرید بسته اینترنتی، کارت به کارت، خرید شارژ، مشاهده‌ی موجودی و... اشاره کرد.
  • پیدا کردن آهنگ‌های موردعلاقه: یکی از بهترین امکانات برنامه روبیکا برای ایفون دسترسی به یک سرویس موزیک نسبتاً کامل با انواع موسیقی‌های پاپ، راک، کلاسیک، الکترونیک و... است.
  • فراگیری مهارت‌های گوناگون به صورت آنلاین: در این بخش از روبیکا فیلم‌های آموزشی از اساتید برتر کشور وجود دارد که به صورت رایگان می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.
  • مشاهده‌ی خبرهای روز: با دانلود روبیکا برای ایفون رایگان می‌توانید از خبرهای روز در زمینه‌های مختلف فناوری، سینما، اقتصاد، آشپزی، علمی و... مطلع شوید.

روش دانلود رایگان روبیکا برای ایفون

اگر می‌خواهید از خدمات متعدد این اپلیکیشن بهره‌مند شوید باید از طریق لینک قرار داده شده به سراغ نصب روبیکا برای ایفون رایگان بروید. بعد از بازکردن این لینک مراحل نصب برنامه به راحتی و بدون دردسر انجام می‌شود.

معرفی برنامه سروش برای ایفون

سروش برای ایفون یک اپلیکیشن پیام‌رسان ایرانی بوده که توسعه‌ی آن توسط طراحان داخلی انجام شده و تمام امکانات پیشرفته پیام‌رسانی را هم در خود جای داده است. امکاناتی که با نصب سروش برای ایفون در اختیار کاربران قرار می‌گیرد باعث شده تا بتواند خود را به نوعی در جایگاه رقیب نرم‌افزارهایی مثل تلگرام و واتساپ معرفی کند. سروش پلاس برای ایفون در کنار رابط کاربری ساده و روان به همراه چیدمان جالب، امکانات مختلفی دارد که در پخش بعد به بررسی آن‌ها پرداخته‌ایم.

مشخصات و قابلیت‌های دانلود برنامه سروش برای ایفون

بعد از نصب برنامه سروش برای ایفون مشخصات و ویژگی‌های زیر در اختیار کاربران ios قرار می‌گیرد:

  • پاسخ‌دهی و لایک کردن در کانال‌ها
  • قابلیت ساخت کانال و گروه
  • سرعت بالا در ارسال پیام
  • برقراری تماس صوتی و تصویری با مخاطبان
  • آموزش اصطلاحات زبان و کلمات انگلیسی
  • ذخیره‌سازی اطلاعات در فضای ابری
  • پخش زنده تلویزیون سراسری و شبکه‌های رادیویی
  • قابلیت شمارش تعداد بازدید و لایک مطالب درج شده در کانال
  • پرداخت درون برنامه‌ای با امنیت بالا
  • سرویس اوقات شرعی
  • پخش آنلاین صحن رضوی
  • مشاهده‌ی مسابقات ورزشی به همراه تاریخ و ساعت در بخش ورزشی
  • مرتب‌سازی مخاطبان براساس حساب کاربری، حروف الفبا و شماره
  • قابلیت ارسال بازخورد به مدیر کانال
  • خرید شارژ تلفن همراه و...

مراحل دانلود سروش برای ایفون

بهترین روش پیش روی کاربران به منظور دانلود سروش برای ایفون مراجعه به لینک قرار داده شده است. با این کار امکان نصب مستقیم سروش برای ایفون به آسانی در اختیار همه‌ی افرادی که به دنبال استفاده از این برنامه هستند،‌ قرار می‌گیرد.

دانلود و نصب ایتا، روبیکا و سروش از سیبچه

سیبچه اولین و معتبرترین اپ استور ایرانی است که امکان دانلود و نصب انواع اپلیکیشن‌های کاربردی سیستم‌عامل ios از جمله ایتا، روبیکا و سروش را در اختیار کاربران قرار داده است. برای این منظور کافی است که این پلتفرم را بر روی تلفن‌همراه خود نصب کرده و نام برنامه‌ی موردنظر را در آن جستجو کنید. در آخر مراحل نصب به سادگی و با طی کردن دستورالعمل‌های نمایش داده شده بر روی صفحه انجام خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی